Wiadomości
Tesco wypowiada wojnę innym supermarketom
Cztery pinty mleka za jeden funt: to nowa strategia Tesco. Sieć brytyjskich sklepów ma zamiar w ten sposób odzyskać klientów, którzy coraz częściej kupują taniej u konkurencji.

Dyrektor wykonawczy Tesco, Philip Clarke, w swojej wypowiedzi w zeszłym tygodniu przyznał, że sklep zawiódł swoich klientów nie dostarczając im tanich produktów, gdy ceny życia rosną. Teraz czas to zmienić i obniżyć ceny na podstawowe produkty, takie jak warzywa i owoce.
Wczoraj na swojej stronie internetowej gigant chwalił się obniżką cen mleka do £1 – to o 39 p mniej niż w Sainsbury`s i Morrisons i tyle samo, co w sieci Asda. Na stronie można też znaleźć informację, że „ceny spadły i pozostaną niskie” („Prices down and staying down”). Zgodnie z zapewnieniami zarządu, jest to pierwszy krok na drodze zmiany między czasowymi promocjami a długoterminową obniżką cen.
W swojej walce o klientów Tesco wykorzystuje też benzynę. W ramach programu Fuel Save stali klienci – posiadacze karty – mogą tankować w niższych cenach.
wtorek, 04 marca 2014 07:34
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
„Królowa benefitów” z Wielkiej Brytanii chwali się na TikToku, że okłamu…
Ponad 200 milionów funtów odszkodowań dla kierowców w Wielkiej Brytanii …
Nowe przepisy w Wielkiej Brytanii. Banki zgłoszą podejrzane transakcje o…
UE stawia ultimatum Wielkiej Brytanii. Bez zgody na młodych pracowników …
Koszty kredytów hipotecznych w Wielkiej Brytanii w 2025 roku. Co oznacza…
Strzelanina w Birmingham. Cztery osoby ranne, jedna walczy o życie po at…
Pilne ostrzeżenie dla podróżnych. Cyberatak sparaliżował brytyjskie i eu…