Wiadomości
Groźna sytuacja podczas lądowania samolotu Ryanair. Poleciały iskry
Samolot tanich linii lotniczych Ryanair miał problem z podwoziem nosowym, które zapadło się po wylądowaniu.
![]() |
for:youtube.com/@AirportsLiveTV |
W Internecie pojawiło się nagranie, na którym widać iskry wydostające się spod nosa maszyny.
Do dramatycznego momentu doszło podczas lądowania na międzynarodowym lotnisku w Dublinie.
Na nagraniu widać iskry wystrzeliwane ze spodu samolotu Ryanair, który wylądował na południowym pasie startowym około 17:30 w niedzielę.
Ryanair poinformował, że samolot miał „drobny problem techniczny” z przednim podwoziem po przylocie z Liverpoolu.
Po wylądowaniu samolotu sytuację awaryjną i zamknięto pas startowy, a urzędnicy przekazali, że samolot miał „drobny problem” z podwoziem.
Na zdarzenie zareagowała straż pożarna lotniska w Dublinie.
Jak podały władze lotniska, pasażerowie opuścili samolot w normalnym trybie, gdy tylko oficer straży pożarnej wydał zgodę na opuszczenie maszyny.
Po incydencie loty zostały chwilowo zawieszone.
Uważa się, że żadna z osób na pokładzie nie odniosła obrażeń, chociaż jedna osoba potrzebowała pomocy medycznej z powodu szoku.
„Pasażerowie i załoga wysiedli normalnie, a samolot wkrótce zostanie odholowany z powrotem do hangaru w celu dalszej kontroli przez inżynierów Ryanaira” – powiedział rzecznik Tanich linii lotniczych.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Wielka Brytania: ogromne zmiany na granicach UE – od października utrudn…
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii masowo wypłacają oszczędności emerytalne w …
Wielka Brytania szykuje rewolucję w płatnościach. Limit 100 GBP płatnośc…
Ryanair odwołuje tysiące lotów na kluczowych trasach z Wielkiej Brytanii
Duży bank w Wielkiej Brytanii oferuje konta oszczędnościowe z oprocentow…
B&M sprzedaje zimowy gadżet za 69 pensów - grzeje nawet 10 godzin
Wielka Brytania wprowadza ogromne zmiany rozliczeń z HMRC. Co muszą wied…