Wiadomości
Rozkwit dyskontów – coraz więcej osób robi zakupy w Aldim i Lidlu
Prawie dwie trzecie konsumentów robi zakupy w Lidlu i Aldim. Ponad jeden na dziesięć funtów wydawanych na artykuły spożywcze trafia do kas tych właśnie sklepów.
Dyskonty rosną w siłę kosztem innych sieci, takich jak Tesco, Asda, Sainsbury’s i Morrisons, które tracą klientów. Aldi i Lidl otwierają nowe placówki w tempie ponad jednej tygodniowo.
Przeprowadzona przez firmę Kantar analiza wykazała, że udziały Lidla w rynku wzrosły o 13,8 proc. w ciągu roku, a Aldiego o 11,5 proc. Z kolei z rezultatów badania wykonanego przez Nielsen wynika, że sprzedaż w Lidlu wzrosła o 9,2 proc., a w Aldim o 12,9 proc.
Dla kontrastu, według Kantar Tesco zanotowało spadek sprzedaży w wysokości 1,3 proc., Sainsbury’s 1,4 proc., Morissons 2,4 proc., a Asda aż 5,9 proc.
środa, 29 czerwca 2016 08:25
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
DWP wydaje pilne ostrzeżenie dla osób pobierających benefity. Kobieta tr…
Miliony pracowników w Wielkiej Brytanii zapłacą wyższe podatki. Pięć spo…
HMRC wydaje pilne ostrzeżenie dla mieszkańców Wielkiej Brytanii. Mogą st…
Wielka Brytania wprowadza nowy podatek od nieruchomości. Rodziny mogą za…
Nowe zakazy na ulicach centrum Birmingham. Rada miasta wprowadza PSPO
Miliony kierowców utkną w korkach w sierpniowy bank holiday. Oto drogi n…
Podwyżki council tax w Anglii. Rachunki mogą wzrosnąć nawet o 380 funtów…