Wiadomości
Pilne ostrzeżenie dla pasażerów Ryanair podróżujących z brytyjskiego lotniska
Pasażerów Ryanair w Wielkiej Brytanii czeka istotna zmiana na lotnisku w Manchesterze, która wejdzie w życie już w październiku 2025 roku.
Linie lotnicze przenoszą odprawę pasażerów do Terminalu 1, co oznacza konieczność zmiany przyzwyczajeń wielu osób, które do tej pory korzystały z wejścia w Terminalu 3.
Zmiana ta wiąże się z modernizacją terminali i będzie obowiązywać aż do momentu zakończenia prac i pełnego przekształcenia Terminalu 1 w nowe wejście do Terminalu 3.
Jak wygląda nowa organizacja odprawy w Manchesterze
Od 21 października 2025 roku wszyscy pasażerowie Ryanair będą kierowani do Terminalu 1, Departures A.
To właśnie tam znajdą się stanowiska odprawy linii. Po przejściu kontroli bezpieczeństwa podróżni zostaną skierowani wyznaczoną trasą do hali odlotów w Terminalu 3, skąd będą odbywać się loty.
Co ważne, przyloty Ryanair pozostają bez zmian. Pasażerowie przylatujący nadal będą lądować i wychodzić przez Terminal 3.
Możliwości dojazdu i organizacja parkingu
Podróżnych udających się na lotnisko będzie można wysadzić na górnej lub dolnej strefie podjazdowej Terminalu 1, skąd bezpośrednio windą można dostać się do hali odpraw.
Alternatywnie pasażerowie mogą zostać podwiezieni pod Terminal 3 i stamtąd przejść pieszo, korzystając z oznakowanych tras prowadzących do Terminalu 1 Departures A.
Do dyspozycji pozostaje również darmowa strefa z możliwością postoju do 60 minut oraz całodobowy autobus wahadłowy kursujący do Terminalu 1.
Jeśli chodzi o odbiór pasażerów, wciąż funkcjonuje wyznaczona strefa Pick-Up Area przy Terminalu 3.
Zmiany a wcześniejsze rezerwacje
Osoby, które zarezerwowały miejsca parkingowe w Terminalu 3, takie jak Meet & Greet czy Multi-Storey, nie muszą wprowadzać żadnych zmian w swoich planach.
Obiekty te znajdują się blisko Terminalu 1 i dojście do hali odpraw zajmuje zaledwie kilka minut. Usługi Jet Parks i Drop & Go również pozostają bez zmian.
Co z usługami dodatkowymi i pomocą dla pasażerów
Podróżni, którzy wykupili FastTrack lub TimeSlot w Terminalu 3, nadal będą mogli skorzystać z tych usług w Terminalu 1.
Dla osób potrzebujących pomocy przygotowano specjalny punkt Assisted Travel Reception Point w Terminalu 1, naprzeciwko stanowiska odprawy nr 2.
Zobacz też:
Obsługa ABM będzie dostępna na miejscu, by wspierać pasażerów na każdym etapie podróży.
Linie lotnicze przypominają, aby zawsze sprawdzać godziny otwarcia odprawy przed lotem, gdyż mogą się one różnić w zależności od kierunku.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Wielka Brytania wprowadza nowe przepisy dotyczące Council Tax
Wielka Brytania zaostrza zasady uzyskania prawa do stałego pobytu
Ryanair ogłasza nową trasę z Wielkiej Brytanii do Polski
Kolejna fala podwyżek podatków w Wielkiej Brytanii. Krytycy ostrzegają p…
HMRC wzywa mieszkańców Wielkiej Brytanii do działania. Mogą odzyskać śre…
DWP ogłasza terminy wypłat zasiłków w październiku oraz dodatkowe formy …
Anglia wprowadza ogromne zmiany w supermarketach. Koniec popularnych pro…