Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

2 324 252 080 110 funtów odszkodowania za 3 dni bez prądu. Firma energetyczna popełniła duży błąd

Firma energetyczna Northern Powergrid musi zapłacić dziesiątki tysięcy funtów odszkodowania klientom dotkniętym przez listopadowe braki energii spowodowane sztormem Arwen.

Niektórzy klienci byli jednak bardzo zaskoczeni, gdy otrzymali czeki opiewające na biliony funtów.


Gareth Hughes, który był pozbawiony prądu przez ponad trzy dni, powiedział, że początkowo wysłano mu czek na 135 funtów, ale złożył skargę, ponieważ uważał, że ma prawo do większego odszkodowania.

Kolejny czek jednak przerósł jego oczekiwania i od razu uznał, że to pomyłka.

44-letni Gareth Hughes z Hebden Bridge w West Yorkshire udostępnił zdjęcie swojego czeku na 2 324 252 080 110 funtów.

Mężczyzna zapytał na Twitterze czy firma Northern Powergrid jest pewna, że może sobie pozwolić na zapłatę takiego odszkodowania?

Okazało się, że aż 74 klientów dotkniętych przerwą w dostawie prądu podczas sztormu Arwen przypadkowo otrzymało czeki odszkodowawcze na biliony funtów.


Firma energetyczna przeprosiła a rzeczniczka Northern Powergrid powiedziała, że na miejscu kwoty został błędnie podany ​​numer referencyjny licznika energii elektrycznej.

„Gdy tylko wykryliśmy błąd, upewniliśmy się, że wszystkie 74 czeki klientów zostały anulowane, aby nie można ich było zrealizować” – powiedziała rzeczniczka firmy.

„Dziękujemy tym klientom, którzy byli uczciwi i skontaktowali się z nami” – dodała.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Ryanair wpuścił pasażerów do złego samolotu. Zamiast do Danii polecieli do Francji
 Czytaj następny artykuł:
Uwaga: Dwa sztormy — Dudley i Eunice uderzą w UK. Wydano bursztynowe alerty pogodowe