Zaloguj się Załóż konto

Reklamy Virgin Media wprowadzały klientów w błąd

Konkurencyjne dla Virgin Media firmy wniosły protest do Advertising Standards Autority (ASA), ponieważ uznały, że reklama o „nielimitowanych” usługach jest niejasna i może być myląca dla klientów.

Konkurencyjne dla Virgin Media firmy wniosły protest do Advertising Standards Autority (ASA), ponieważ uznały, że reklama o „nielimitowanych” usługach jest niejasna i może być myląca dla klientów.

ASA zgodziła się ze Sky i BT. Sporna reklama na stronie internetowej Virgin głosiła, że firma oferuje nielimitowane ściąganie plików i przeglądanie tylu stron ile się chce bez żadnych dodatkowych opłat ("download and browse as much as you like with no caps and no hidden charges" ).

Właśnie słowa „nie limitowane” i zwrot „no caps” wywołały ostrą reakcję pozostałych firm i uczestników życia publicznego. Według nich, przesył danych nie był nielimitowany, ponieważ po przekroczeniu pewnej ilości, transfer stawał się znacznie wolniejszy, „wolniejszy od przeciętnego”. ASA zakazała Virgin Media używanie reklamy w jej obecnym kształcie.

Oczywiście, Virgin Media nie zgadza się z postanowieniem i tłumaczy, że reklama przeczytana w całości nie jest myląca, a wszystko wynika z kontekstu. To nie zmieniło jednak postawy ASA.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Video: Nymag zachęca do odwiedzenia Birmingham zamiast Londynu
 Czytaj następny artykuł:
Parada świąteczna w Birmingham