Wiadomości
Aldi ogranicza sprzedaż popularnego produktu do „dwóch na klienta”
Sieć supermarketów Aldi wprowadziła ograniczenie zakupu swojej popularnej maskotki świątecznej, Kevina Marchewki, do dwóch sztuk na klienta.
Kevin Marchewka zadebiutował w reklamach Aldi w 2016 roku i szybko stał się ulubieńcem klientów.
W ramach promocji świątecznej Aldi opublikowało wideo, w którym Kevin odwiedza fabrykę czekolady.
Maskotki Kevina Marchewki są częścią oferty Specialbuy, co oznacza, że dostępne są w ograniczonej ilości.
Z powodu dużego zainteresowania, Aldi zdecydowało się ograniczyć ich zakup do dwóch sztuk na osobę.
Oprócz Kevina, na półkach pojawią się również inne postacie, takie jak William Conker, Plumpty Dumpty i inne, w cenach od 3,99 do 6,99 funtów.
Dodatkowo dostępna jest również większa wersja maskotki — Jumbo Kevin Marchewka, oferowana w cenie 19,99 funtów.
Ograniczenie sprzedaży ma na celu umożliwienie jak największej liczbie osób zakupu tych popularnych zabawek.
Niestety dla fanów, w tym roku nie pojawi się książka z przygodami Kevina Marchewki, co wywołało rozczarowanie wśród wielbicieli tej postaci.
Jeden z fanów wyraził swoje rozczarowanie, mówiąc: „Szkoda, że w tym roku nie ma książki, zbieraliśmy je co roku”.
Friday, 17 November 2023 10:05
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube
Skomentuj używając konta Facebook
Lub zaloguj się aby użyć konta bham.pl
Gorące Tematy
Ryanair, Wizz Air, easyJet, Jet2, TUI i British Airways. Najnowsze zasad…
Wizz Air uruchamia nową trasę z Wielkiej Brytanii
Pełna lista banków zamykanych w Wielkiej Brytanii w grudniu: Co to oznac…
-8 stopni Celsjusza i 5 cm śniegu w Wielkiej Brytanii
Ryanair ogłasza nowe trasy z Wielkiej Brytanii, w tym więcej lotów do Po…