Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Aldi ogranicza sprzedaż popularnego produktu do „dwóch na klienta”

Sieć supermarketów Aldi wprowadziła ograniczenie zakupu swojej popularnej maskotki świątecznej, Kevina Marchewki, do dwóch sztuk na klienta.

Kevin Marchewka zadebiutował w reklamach Aldi w 2016 roku i szybko stał się ulubieńcem klientów.


W ramach promocji świątecznej Aldi opublikowało wideo, w którym Kevin odwiedza fabrykę czekolady.

Maskotki Kevina Marchewki są częścią oferty Specialbuy, co oznacza, że dostępne są w ograniczonej ilości.

Z powodu dużego zainteresowania, Aldi zdecydowało się ograniczyć ich zakup do dwóch sztuk na osobę.


Oprócz Kevina, na półkach pojawią się również inne postacie, takie jak William Conker, Plumpty Dumpty i inne, w cenach od 3,99 do 6,99 funtów.

Dodatkowo dostępna jest również większa wersja maskotki — Jumbo Kevin Marchewka, oferowana w cenie 19,99 funtów.

Ograniczenie sprzedaży ma na celu umożliwienie jak największej liczbie osób zakupu tych popularnych zabawek.


Niestety dla fanów, w tym roku nie pojawi się książka z przygodami Kevina Marchewki, co wywołało rozczarowanie wśród wielbicieli tej postaci.

Jeden z fanów wyraził swoje rozczarowanie, mówiąc: „Szkoda, że w tym roku nie ma książki, zbieraliśmy je co roku”.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube


Czytaj poprzedni artykuł:
Napad na nastolatka w parku Newhall Valley w Sutton Coldfield: Policja poszukuje sprawców
 Czytaj następny artykuł:
Sprzedaż detaliczna w Wielkiej Brytanii osiąga najniższy poziom od czasu lockdownów w 2021 roku