Wiadomości
5 milionów skarg na firmy energetyczne
Sześć największych firm energetycznych po raz pierwszy ujawniło ile skarg otrzymuje rocznie. W zeszłym roku klienci poskarżyli się łącznie 5,5 miliona razy.

Oznacza to, że dziennie średnio 15 tysięcy osób skarży się na British Gas, EDF, E.On, Npower, ScottishPower i SSE. Najczęściej krytykowane są pomyłki w rachunkach, płatności, wyłączenia prądu oraz kiepska jakość usług.
Organizacja Which? zajmująca się sprawami konsumenta, rozpoczęła kampanię, która ma zmusić największych dostawców energii do naprawy „zepsutego rynku” i do zaprzestania nadużywania zaufania klientów i niesprawiedliwych podwyżek cen. Dyrektor wykonawczy organizacji, Richard Lloyd, uważa, że miliony konsumentów są niezadowolone z usług jakie otrzymują, a dostawcy powinni dostosować ceny energii do wymagań rynkowych. Energy UK uważa jednak, że kiedy obsługuje się 27 milionów klientów, to czasem coś może pójść nie tak.
Najwięcej skarg otrzymało Npower – 1.383.650. Na drugim miejscu znalazło się EDF z 1.240.055 z zażaleniami, na trzecim British Gas (1.235.550), następnie E.On – 929.230. Najmniej skarżą się klienci
SSE (482.582), a listę zamyka Scottish Power z wynikiem 308.648.
piątek, 14 lutego 2014 08:24
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Home Office zapłaci za dobrowolny powrót z Wielkiej Brytanii do Polski
Fala upałów w Wielkiej Brytanii przyniesie nawet 35°C i tropikalne noce
Ryanair wydaje oświadczenie w sprawie możliwych odwołań i opóźnień lotów
Ukryte kody w Sainsbury’s, Asda, Tesco i Morrisons. Jak sprawdzić świeżo…
Aldi ogłasza listę 11 nowych lokalizacji sklepów, które otworzy w 2025 r…