Wiadomości
5 milionów skarg na firmy energetyczne
Sześć największych firm energetycznych po raz pierwszy ujawniło ile skarg otrzymuje rocznie. W zeszłym roku klienci poskarżyli się łącznie 5,5 miliona razy.

Oznacza to, że dziennie średnio 15 tysięcy osób skarży się na British Gas, EDF, E.On, Npower, ScottishPower i SSE. Najczęściej krytykowane są pomyłki w rachunkach, płatności, wyłączenia prądu oraz kiepska jakość usług.
Organizacja Which? zajmująca się sprawami konsumenta, rozpoczęła kampanię, która ma zmusić największych dostawców energii do naprawy „zepsutego rynku” i do zaprzestania nadużywania zaufania klientów i niesprawiedliwych podwyżek cen. Dyrektor wykonawczy organizacji, Richard Lloyd, uważa, że miliony konsumentów są niezadowolone z usług jakie otrzymują, a dostawcy powinni dostosować ceny energii do wymagań rynkowych. Energy UK uważa jednak, że kiedy obsługuje się 27 milionów klientów, to czasem coś może pójść nie tak.
Najwięcej skarg otrzymało Npower – 1.383.650. Na drugim miejscu znalazło się EDF z 1.240.055 z zażaleniami, na trzecim British Gas (1.235.550), następnie E.On – 929.230. Najmniej skarżą się klienci
SSE (482.582), a listę zamyka Scottish Power z wynikiem 308.648.
piątek, 14 lutego 2014 08:24
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Ambasada w Wielkiej Brytanii wydaje ważny komunikat dotyczący polskich p…
Wielka Brytania planuje rewolucję w procesie kupna domów. Zmiany mają sk…
HMRC zaczyna przejmować pieniądze z kont bankowych. Nowe działania fisku…
Brytyjski bank oferuje nawet 900 GBP za zmianę konta – czas jest ogranic…
Trik za 1 GBP pozwala mieszkańcom Wielkiej Brytanii oszczędzić tysiące f…
Wielka Brytania zaostrza przepisy dla podróżnych z EU. Nawet 5000 GBP ka…
Wielka Brytania: młodzi pracownicy mają otrzymać 5000 GBP na pierwszy do…