Wiadomości
Pasażerowie Ryanaira nie polecieli do Krakowa, bo zostali zamknięci na klatce schodowej
Około 30 osób nie poleciało z Edynburga do Krakowa, bo zostali zamknięci przez obsługę lotniska na klatce schodowej.
Około 30 osób nie poleciało z Edynburga do Krakowa, bo zostali zamknięci przez obsługę lotniska na klatce schodowej.
Pasażerowie czekali w korytarzu, by dostać się na pokład samolotu Ryanaira z lecącego Edynburga do Krakowa.
Ich bagaże były już były już załadowane do samolotu, a oni sami przeszli kontrolę bezpieczeństwa i odprawę.
Jednak drzwi po obu stronach klatki schodowej prowadzącej na płytę lotniska były zamknięte.
Podróżni wydostali się na zewnątrz dopiero po tym, jak jeden z nich sprawdził na swoim telefonie, że ich samolot do Krakowa zdążył już wystartować i otworzył wyjście awaryjne.
Ostatecznie podróżni polecieli do Krakowa innym samolotem i dotarli tam z pięciogodzinnym opóźnieniem.
Ryanair przeprasza klientów, Jednak według tanich linii lotniczych odpowiedzialność za zdarzenie ponosi firma Swissport, która obsługuje pasażerów na lotnisku w Edynburgu.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Mieszkasz w Wielkiej Brytanii? Polska oferuje nawet 2,37 mln zł dla powr…
Ryanair przywraca dwie utracone trasy z Wielkiej Brytanii do Polski i og…
Dzieci urodzone w Wielkiej Brytanii mogą zostać deportowane. Rząd zapowi…
Home Office zapłaci 3000 GBP za dobrowolny powrót z UK do Polski. Kwota …
Co zrobić, gdy ktoś zablokuje twój podjazd? Brytyjska policja wyjaśnia z…
„Pracować się nie opłaca”. Brytyjka od sześciu lat na Universal Credit t…
Wielka Brytania rozprawia się z benefitami. DWP wprowadzi nowe działania…







