Wiadomości
Wzrosła krajowa płaca minimalna
Minimalna stawka płacowa dla osób w wieku 18-21 lat wzrośnie z 4,83 funta za godzinę do 4,92 funta, a dla 16-17-latków z 3,57 funta do 3,64 funta (poniżej 18 roku życia, ale powyżej wieku szkolnego).
Data utworzenia: niedziela, 03 października 2010 18:44
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
| Czytaj poprzedni artykuł: Poszukiwany Rafał Roszak | Czytaj następny artykuł: Człowiek na moście paraliżuje centrum miasta |
Gorące Tematy

Setki tysięcy gospodarstw w Wielkiej Brytanii przepłacają Council Tax. J…

Zmiana czasu na zimowy w Wielkiej Brytanii. Kiedy przestawiamy zegarki w…

Temperatury w Wielkiej Brytanii spadną. Nadciągają deszcz, silny wiatr i…

Royal Mail podniósł ceny w Wielkiej Brytanii. Podwyżki sięgają 1,45 GBP

Sainsbury’s i Morrisons rozmawiały o fuzji. Duża zmiana na rynku superma…

Wielka Brytania znów w Unii Europejskiej? Francuski minister zachęca do …

Historyczny browar w Wielkiej Brytanii ma zostać zamknięty po 192 latach…