Wiadomości
Dantejskie sceny w supermarketach Aldi podczas premiery napoju Prime stworzonego przez youtuberów
Premiera napoju stworzonego przez dwie gwiazdy YouTube wywołała dantejskie sceny w niektórych supermarketach w Wielkiej Brytanii.
Prime to napój sportowy promowany jako „napój o naturalnym smaku z 10% wodą kokosową, BCAA, przeciwutleniaczami i elektrolitami”, występuje on w wielu różnych smakach.
Jest tworzony i sprzedawany przez Prime Hydration, firmę założoną przez YouTuberów Logana Paula i JJ Olatunji (znanego jako KSI).
Parę obserwuje łącznie prawie 40 milionów osób na YouTube, a wcześniej łączyła ich rywalizacja na ringu bokserskim.
Napój po raz pierwszy trafił do sprzedaży w sklepach Asda w październiku, wtedy klienci mogli kupić maksymalnie trzy butelki.
Supermarket Aldi napisał na Twitterze, że w czwartek będzie sprzedawał napój za 1,99 GBP w ramach promocji, dodając, że zapasy są ograniczone i nie zostaną natychmiast uzupełnione.
Tweet otrzymał setki odpowiedzi od ludzi, którzy chcieli dokładnie wiedzieć, o której godzinie napoje zostaną dostarczone do sklepów, co od razu pokazało, jak szalony będzie ten dzień.
Po otwarciu w niektórych sklepach ludzie wręcz rzucili się do półek, popychając i wyrywając napoje z rąk innych kupujących, lub wdrapując na tłum, aby zdobyć na napój.
Bardzo szybko się okazało, że napojów nie starczy dla wszystkich i wielu kupujących musiało odejść ze sklepu z pustymi rękoma.
Rzecznik Aldi powiedział: „Przykro nam, że niektórzy klienci nie mogli zdobyć tego produktu, jednak popyt był bardzo wysoki”.
„Ograniczyliśmy możliwość zakupu do jednego z każdego wariantu na klienta, aby jak najwięcej klientów miało szansę go kupić”.
Szaleństwo jednak nie skończyło się na półkach supermarketów – na eBayu napoje były wystawione na sprzedaż po tysiące funtów za sztukę.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.