Wiadomości
Problemy na kolejnym lotnisku w Wielkiej Brytanii. Zaginęły bagaże tysięcy pasażerów
Pasażerowie w Wielkiej Brytanii stanęli w obliczu poważnych zakłóceń, gdy ich bagaże zaginęły po „awarii technicznej”, która spowodowała chaos na lotnisku Heathrow.
Pasażerowie w Wielkiej Brytanii stanęli w obliczu poważnych zakłóceń, gdy ich bagaże zaginęły po „awarii technicznej”, która spowodowała chaos na lotnisku Heathrow.
Wiele lotów British Airways (BA) było opóźnionych o kilka godzin, a osoby przylatujące na lotnisko w zachodnim Londynie również napotkały długie opóźnienia w odbiorze bagażu.
BA poinformowało, że doszło do „tymczasowej awarii technicznej”, która zakłóciła działanie systemu bagażowego na lotnisku, przepraszając za powstałe problemy.
BA dodało, że wprowadziło „dodatkowych pracowników”, aby pomóc w odnalezieniu bagaży.
Niektórzy podróżni wyrazili swoje frustracje w mediach społecznościowych, nazywając sytuację „chaosem”.
Lotnisko poinformowało, że osoby podróżujące z BA „mogą nadal być dotknięte” i powinny sprawdzić informacje przed wyruszeniem w podróż. Żadne inne linie lotnicze nie były zaangażowane w chaos.
Wcześniej w tym tygodniu na lotnisku w Manchesterze doszło do zakłóceń i długich kolejek po awarii zasilania, która uziemiła wszystkie loty z dwóch terminali.
Awaria techniczna na Heathrow rozpoczęła się we wtorek po południu, ale według urzędników została rozwiązana pod koniec dnia.
Rzecznik BA powiedział: „Przeprosiliśmy tych klientów, którzy nie mogli podróżować ze swoim bagażem z powodu tymczasowej awarii technicznej, która była poza naszą kontrolą. Problem został rozwiązany i wprowadziliśmy dodatkowych pracowników, aby wspierać nasze zespoły w jak najszybszym zwrocie bagaży naszym klientom”.
Rzecznik Heathrow dodał: „British Airways miały problem techniczny z ich systemem alokacji. Został on już rozwiązany. Nasze zespoły są na miejscu, wspierając BA w odzyskiwaniu bagaży. Zalecamy pasażerom skontaktowanie się z BA przed podróżą na lotnisko, ponieważ pasażerowie BA w Terminalu 5 mogą nadal być dotknięci. Żadne inne linie lotnicze nie są dotknięte”.
Pasażer, który przyleciał na Heathrow, napisał na X (dawniej Twitter): "Nie podano żadnych informacji, po prostu kazano iść do domu. A ja potrzebuję bagażu na wesele jutro, a wy mówicie mi 48 godzin na mój bagaż!!!”
Inny napisał: „Przyleciałem do Newcastle z Heathrow zeszłej nocy z @British_Airways. Żadnych aktualizacji ani informacji od BA — samolot przyleciał 3 godziny późno i bez bagażu. Jeden pracownik stał w odbiorze bagażu z laminowanym kawałkiem papieru z kodem QR do portalu, który nie działa. Skandal”.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
| Czytaj poprzedni artykuł: Wielka Brytania odnotowuje najgorętszy dzień roku | Czytaj następny artykuł: HMRC może być Ci winne pieniądze – dzięki prostym krokom odzyskasz do 3000 GBP |
Gorące Tematy

Wielka Brytania buduje zupełnie nowe miasteczko. Tysiące domów i pełna i…

Pasażerowie nie wierzyli własnym oczom. Martwa kobieta wniesiona na pokł…

Wielka Brytania zaostrza kontrole benefitów. DWP zapowiada spotkania „tw…

Ryanair, Wizz Air, easyJet, Jet2 i TUI. Najnowsze zasady bagażu podręczn…

Popularna linia lotnicza ogłasza 8 tras z UK. W tym z Birmingham do Gdań…

Tysiące kierowców utknęło w Dover. Problemy z IT powodują kolejki na gra…

Wielka Brytania: Mało znany program obniża rachunki za energię o 230 GBP
