Wiadomości
Rozkwit dyskontów – coraz więcej osób robi zakupy w Aldim i Lidlu
Prawie dwie trzecie konsumentów robi zakupy w Lidlu i Aldim. Ponad jeden na dziesięć funtów wydawanych na artykuły spożywcze trafia do kas tych właśnie sklepów.
Dyskonty rosną w siłę kosztem innych sieci, takich jak Tesco, Asda, Sainsbury’s i Morrisons, które tracą klientów. Aldi i Lidl otwierają nowe placówki w tempie ponad jednej tygodniowo.
Przeprowadzona przez firmę Kantar analiza wykazała, że udziały Lidla w rynku wzrosły o 13,8 proc. w ciągu roku, a Aldiego o 11,5 proc. Z kolei z rezultatów badania wykonanego przez Nielsen wynika, że sprzedaż w Lidlu wzrosła o 9,2 proc., a w Aldim o 12,9 proc.
Dla kontrastu, według Kantar Tesco zanotowało spadek sprzedaży w wysokości 1,3 proc., Sainsbury’s 1,4 proc., Morissons 2,4 proc., a Asda aż 5,9 proc.
Wednesday, 29 June 2016 08:25
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Skomentuj używając konta Facebook
Lub zaloguj się aby użyć konta bham.pl
Czytaj poprzedni artykuł: Ogromny pożar w Castle Bromwich – ogień zajął 40 samochodów | Czytaj następny artykuł: Zabił 21-letnią Polkę, a za skradzione jej pieniądze kupił jedzenie i marihuanę |
Gorące Tematy
Wielka Brytania wprowadza ogromne zmiany dla podróżnych
Wzrost oprocentowania kredytów hipotecznych w Wielkiej Brytanii — co to …
Primark wprowadza duże zmiany we wszystkich sklepach w Wielkiej Brytanii
Te linie lotnicze są często dużo tańsze niż Ryanair i Wizz Air – sprawd…
Jak skutecznie zmniejszyć cenę ubezpieczenia auta, nawet o 120 GBP