Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Tesco wprowadza znaczące zmiany, wywołując oburzenie klientów w Wielkiej Brytanii

Klienci Tesco w Wielkiej Brytanii wyrażają swoje niezadowolenie po tym, jak supermarket zdecydował się na usunięcie strony z ankietami, która nagradzała ich punktami Clubcard oraz szansą na wygranie bonu o wartości 1000 funtów.

Dotychczas, kupujący w sklepach stacjonarnych otrzymywali paragony z zachętą do odwiedzenia strony tescoviews.com, aby mieć szansę na wygranie karty podarunkowej oraz zdobycie dodatkowych 25 punktów Clubcard.


Jednak w tym tygodniu, ku rozczarowaniu klientów, zauważono, że sklep nie akceptuje już odpowiedzi na ankiety za pośrednictwem tej strony.

Zamiast tego, Tesco zdecydowało się bezpośrednio kontaktować z klientami w celu uzyskania ich opinii, co teraz będzie realizowane za pośrednictwem e-maila.

Klienci wyrażają swoje rozczarowanie zmianą, wskazując na brak wcześniejszego ostrzeżenia oraz na to, że paragony nadal sugerują możliwość wypełnienia ankiety.

Tesco odpowiedziało, że adres strony internetowej wkrótce zostanie usunięty ze wszystkich paragonów. Ponadto firma zachęca klientów, którzy mają uwagi dotyczące swojego lokalnego sklepu, do rozmowy z członkiem zespołu w sklepie.


Program lojalnościowy Clubcard pozwala klientom zdobywać punkty za każdego wydanego funta, czasami oferując podwójne punkty.

Każdy punkt Clubcard ma wartość 1 pensa do wydania w Tesco, co oznacza, że 500 punktów równa się 5 funtom.

Zobacz też:


Istnieją również inne sposoby na zdobycie dodatkowych punktów Clubcard, takie jak wysyłanie paczki za pośrednictwem Evri.com, dołączenie do Premium Motoring Club w Halfords, recykling pustych kartridży atramentowych czy tankowanie paliwa na stacjach Esso z Tesco Express.

Tesco zmienia sposób przeprowadzania ankiet wśród klientów, teraz kontaktując się z nimi bezpośrednio w celu uzyskania opinii.


Klienci, którzy odpowiedzą na ankietę wysłaną e-mailem, otrzymają 25 punktów Clubcard oraz wezmą udział w losowaniu bonów o wartości 1000 funtów do wydania w Tesco.

Oczekuje się, że klienci będą wybierani losowo z grupy osób, które robiły zakupy w sklepie poprzedniego dnia.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Tragiczna śmierć 11-letniego chłopca w Lancaster w niewyjaśnionych okolicznościach
 Czytaj następny artykuł:
Sprytny sposób na zachowanie świadczeń na dziecko po przekroczenia progu dochodowego w Wielkiej Brytanii