Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Pasażerowie Ryanair uwięzieni na lotnisku w UK przez 17 godzin z „bonami na żywność o wartości 3 GBP”

Sfrustrowani pasażerowie Ryanaira utknęli na lotnisku w Edynburgu przez 17 godzin – tylko z kuponem na 3 funty na restaurację, która i tak była zamknięta.

Ludzie, w tym młode rodziny z dziećmi, twierdzą, że powiedziano im, że w budynku nie ma nikogo z linii lotniczych, aby im pomógł, a podróżni zmuszeni byli spać na parapetach.

Lot Ryanair FR3732 miał wystartować około godziny 9.40 w sobotę, ale pasażerowie spodziewający się startu twierdzili, że mają do czynienia z ciągłymi opóźnieniami aż do odlotu o 23:55.

Niektóre zdesperowane rodziny korzystały z Twittera i innych serwisów społecznościowych, aby podzielić się swoimi doświadczeniami.

Jedna z osób, Leila Okasha, która w sobotni wieczór udostępniła zdjęcia z lotniska, powiedziała, że ​​podróżuje z mężem i synem i próbuje odwiedzić starszych rodziców.

W rozmowie z Edinburgh Live Leila powiedziała: „Byłam na lotnisku w Edynburgu przez wiele godzin, czekając na lot Ryanair. Tak wielu rozzłoszczonych mieszkańców Edynburga. Brak informacji, zaoferowano nam jedynie kupon na jedzenie o wartości 3 GBP do restauracji, która nie była otwarta. Powiedziano nam, że w całym budynku nie ma personelu Ryanair”.

„To, co się działo, było szokujące, bez informacji i personelu, który można o coś zapytać. Bez aktualizacji. Jedzenie i napoje dostępne tylko na nasz koszt, ponieważ ich kupony nie działały. Czuliśmy się zestresowani niepewnością, że nie wiemy, kiedy i czy możemy dostać się do naszych chorych rodziców”

Inna pasażerka, która leciała do Cork na jednodniową wycieczkę, powiedziała: „W Edynburgu Ryanair traktował nas okropnie. Mój partner i ja czekaliśmy na lot do Cork o 09:40, ale został opóźniony do 23:55.

„Na miejscu nie było pracowników, którzy mogliby poinformować nas o tym, co się dzieje, a Ryanair nie odpowiadał, a także nie zaoferowano napojów ani jedzenia”.

„Przyjechaliśmy na lotnisko dziś rano o 07:30 i miała to być nasza pierwsza przerwa od trzech lat”.

Rzecznik Ryanair powiedział: „Lot z Edynburga do Cork (17 września) został niestety opóźniony z powodu drobnego problemu technicznego z samolotem. Poszkodowani klienci zostali powiadomieni i otrzymali kupony na napoje, podczas gdy zorganizowano alternatywny samolot, który później bezpiecznie odleciał do Cork”.

„Ryanair szczerze przeprasza klientów za wszelkie niedogodności spowodowane tym opóźnieniem” – dodał rzecznik tanich linii lotniczych.

Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.