Wiadomości
Pasażerowie Ryanair uwięzieni na lotnisku w UK przez 17 godzin z „bonami na żywność o wartości 3 GBP”
Ludzie, w tym młode rodziny z dziećmi, twierdzą, że powiedziano im, że w budynku nie ma nikogo z linii lotniczych, aby im pomógł, a podróżni zmuszeni byli spać na parapetach.
Lot Ryanair FR3732 miał wystartować około godziny 9.40 w sobotę, ale pasażerowie spodziewający się startu twierdzili, że mają do czynienia z ciągłymi opóźnieniami aż do odlotu o 23:55.
Niektóre zdesperowane rodziny korzystały z Twittera i innych serwisów społecznościowych, aby podzielić się swoimi doświadczeniami.
Jedna z osób, Leila Okasha, która w sobotni wieczór udostępniła zdjęcia z lotniska, powiedziała, że podróżuje z mężem i synem i próbuje odwiedzić starszych rodziców.
W rozmowie z Edinburgh Live Leila powiedziała: „Byłam na lotnisku w Edynburgu przez wiele godzin, czekając na lot Ryanair. Tak wielu rozzłoszczonych mieszkańców Edynburga. Brak informacji, zaoferowano nam jedynie kupon na jedzenie o wartości 3 GBP do restauracji, która nie była otwarta. Powiedziano nam, że w całym budynku nie ma personelu Ryanair”.
„To, co się działo, było szokujące, bez informacji i personelu, który można o coś zapytać. Bez aktualizacji. Jedzenie i napoje dostępne tylko na nasz koszt, ponieważ ich kupony nie działały. Czuliśmy się zestresowani niepewnością, że nie wiemy, kiedy i czy możemy dostać się do naszych chorych rodziców”
Inna pasażerka, która leciała do Cork na jednodniową wycieczkę, powiedziała: „W Edynburgu Ryanair traktował nas okropnie. Mój partner i ja czekaliśmy na lot do Cork o 09:40, ale został opóźniony do 23:55.
„Na miejscu nie było pracowników, którzy mogliby poinformować nas o tym, co się dzieje, a Ryanair nie odpowiadał, a także nie zaoferowano napojów ani jedzenia”.
„Przyjechaliśmy na lotnisko dziś rano o 07:30 i miała to być nasza pierwsza przerwa od trzech lat”.
Rzecznik Ryanair powiedział: „Lot z Edynburga do Cork (17 września) został niestety opóźniony z powodu drobnego problemu technicznego z samolotem. Poszkodowani klienci zostali powiadomieni i otrzymali kupony na napoje, podczas gdy zorganizowano alternatywny samolot, który później bezpiecznie odleciał do Cork”.
„Ryanair szczerze przeprasza klientów za wszelkie niedogodności spowodowane tym opóźnieniem” – dodał rzecznik tanich linii lotniczych.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube
Czytaj poprzedni artykuł: Eksperci zdradzili tajemnicę trumny królowej Elżbiety II | Czytaj następny artykuł: Minuta ciszy przed pogrzebem Elżbiety II. Dziś Narodowy Moment Refleksji w UK |
Gorące Tematy
Aldi pierwszym supermarketem w Wielkiej Brytanii, który zapłaci pracowni…
Zmiany w dostępie do gotówki w Wielkiej Brytanii: FCA wprowadza nowe zas…
1823 GBP odszkodowania dla milionów klientów telefonii komórkowej w Wiel…
Ryanair, EasyJet i Jet2 wydały pilne ostrzeżenie przed możliwymi zakłóce…
Wypłaty zimowych dodatków w Wielkiej Brytanii. Kolejni mieszkańcy otrzym…