Wiadomości
Brytyjczycy wściekli na Ryanair. Lot do UK opóźniony o 25 godzin
Brytyjscy pasażerowie tanich linii lotniczych Ryanair byli kompletnie zdruzgotani po tym, jak ich wymarzone wakacje na Rodos w ostatnim dniu zamieniły się w koszmar.
W internecie podzielili się swoją furią po tym, jak się okazało, że opóźnienie lotu Ryanaira do Manchesteru w piątek wieczorem (5 sierpnia) wyniosło ponad 24 godziny.
Andrew Barlow był jednym z wielu, którzy mieli odlecieć do Manchesteru z Rodos w piątek wieczorem.
Mężczyzna wyjaśnił, że podróżni wracający do Wielkiej Brytanii po wielu godzinach czekania dotarli do bramki i wyszli na zewnątrz na płytę lotniska, jednak potem sprowadzono ich z powrotem.
Pasażer powiedział również, że „nie było żadnych wyjaśnień”, dopiero po paru godzinach czekania powiedziano im, że „była to nieplanowana konserwacja samolotu”.
Pasażerowie zostali następnie „wsadzeni do autobusu” i zabrani do „hotelu na noc”, gdzie przybyli o 3:30 rano.
„Nie było żadnego wyjaśnienia, dopiero kilka godzin po tym, powiedzieli, że samolot miał nieplanowaną konserwację” - powiedział.
Andrew Barlow powiedział, że był jednym z dziesiątek osób, które w sobotę musiały wrócić na lotnisko.
On, wraz z innymi pasażerami, został poinformowany, że przeniesiony samolot odleci o 13:00 w sobotę.
Po drugiej odprawie w sobotę Barlow i inni pasażerowie weszli do samolotu, jednak po kilku godzinach zostali poinformowani, że z samolot ma „problem techniczny”.
„Siedzieliśmy w samolocie przez kilka godzin, a potem zabrali nas z powrotem do bramki” – wyjaśnił mężczyzna.
„Powiedzieli nam, że z Aten przylatuje inny samolot, który ma odlecieć o 23:00”.
Inna pasażerska tego samego samolotu powiedziała: „W końcu po 25-godzinnych męczarniach na lotnisku WRESZCIE wylądowaliśmy i jesteśmy w drodze do domu!”
„Czuję się wykończona! Moja mała córka czuje się źle, nie jadła nic od śniadania. Oprócz kuponu o wartości 4 € wydanego o 16:00 nie otrzymaliśmy nic! Komunikacja i obsługa klienta to podstawa!” – napisała wściekła kobieta.
Zobacz też:
Sam Foster napisał: „Zdecydowanie najdłuższe opóźnienie, jakiego kiedykolwiek doświadczyłem podczas powrotu do domu z Rodos, @Ryanair 25 godzin! Co za kur ****! ”
Jay Adair napisał na Twitterze, że Ryanair pokazał prawdziwą klasę pobierający opłaty za wodę od pasażerów podczas 25-godzinnego opóźnienia.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Bank Anglii wprowadza największe zmiany od 50 lat. Banknoty £5, £10, £20…
Wielka Brytania wprowadza ogromną zmianę w mundurkach szkolnych. Eksperc…
Duża sieć komórkowa w Wielkiej Brytanii przywraca darmowy roaming dla mi…
Brytyjski supermarket, który chciał pokonać Aldi, teraz najdroższy. Podw…
Miliony mieszkańców Wielkiej Brytanii tracą ponad 500 GBP na swoich kont…
Ryanair odwołuje 170 lotów. Linia lotnicza wydaje ostrzeżenie dla pasaże…
Wielka Brytania wprowadza nowe przepisy. Klienci mogą otrzymać nawet 200…