Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Brytyjczycy wściekli na Ryanair. Lot do UK opóźniony o 25 godzin

Brytyjscy pasażerowie tanich linii lotniczych Ryanair byli kompletnie zdruzgotani po tym, jak ich wymarzone wakacje na Rodos w ostatnim dniu zamieniły się w koszmar.

W internecie podzielili się swoją furią po tym, jak się okazało, że opóźnienie lotu Ryanaira do Manchesteru w piątek wieczorem (5 sierpnia) wyniosło ponad 24 godziny.


Andrew Barlow był jednym z wielu, którzy mieli odlecieć do Manchesteru z Rodos w piątek wieczorem.

Mężczyzna wyjaśnił, że podróżni wracający do Wielkiej Brytanii po wielu godzinach czekania dotarli do bramki i wyszli na zewnątrz na płytę lotniska, jednak potem sprowadzono ich z powrotem.

Pasażer powiedział również, że „nie było żadnych wyjaśnień”, dopiero po paru godzinach czekania powiedziano im, że „była to nieplanowana konserwacja samolotu”.

Pasażerowie zostali następnie „wsadzeni do autobusu” i zabrani do „hotelu na noc”, gdzie przybyli o 3:30 rano.

„Nie było żadnego wyjaśnienia, dopiero kilka godzin po tym, powiedzieli, że samolot miał nieplanowaną konserwację” - powiedział.


Andrew Barlow powiedział, że był jednym z dziesiątek osób, które w sobotę musiały wrócić na lotnisko.

On, wraz z innymi pasażerami, został poinformowany, że przeniesiony samolot odleci o 13:00 w sobotę.

Po drugiej odprawie w sobotę Barlow i inni pasażerowie weszli do samolotu, jednak po kilku godzinach zostali poinformowani, że z samolot ma „problem techniczny”.

„Siedzieliśmy w samolocie przez kilka godzin, a potem zabrali nas z powrotem do bramki” – wyjaśnił mężczyzna.

„Powiedzieli nam, że z Aten przylatuje inny samolot, który ma odlecieć o 23:00”.

Inna pasażerska tego samego samolotu powiedziała: „W końcu po 25-godzinnych męczarniach na lotnisku WRESZCIE wylądowaliśmy i jesteśmy w drodze do domu!”


„Czuję się wykończona! Moja mała córka czuje się źle, nie jadła nic od śniadania. Oprócz kuponu o wartości 4 € wydanego o 16:00 nie otrzymaliśmy nic! Komunikacja i obsługa klienta to podstawa!” – napisała wściekła kobieta.

Zobacz też:


Sam Foster napisał: „Zdecydowanie najdłuższe opóźnienie, jakiego kiedykolwiek doświadczyłem podczas powrotu do domu z Rodos, @Ryanair 25 godzin! Co za kur ****! ”

Jay Adair napisał na Twitterze, że Ryanair pokazał prawdziwą klasę pobierający opłaty za wodę od pasażerów podczas 25-godzinnego opóźnienia.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Czteroletnia dziewczynka zginęła w eksplozji domu w Londynie
 Czytaj następny artykuł:
„Najgorsze w historii” opóźnienia lotów będą trwać rok, ostrzega Ryanair