Wiadomości
Klienci TSB obudzili się z pustymi kontami, bo awaria spowodowała zdublowanie płatności
Niektórzy klienci TSB obudzili się dziś z pustymi kontami lub z debetami, bo awaria w banku doprowadziła do zdublowania płatności.
Klienci obawiali się, że padli ofiarą oszustwa po tym, jak dziś rano zauważyli, że z ich kont wypłynęło dwa razy więcej pieniędzy, niż powinno.
Później bank TSB przeprosił swoich klientów i poinformował, że jest to spowodowane awarią, a także potwierdził, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.
„Zdajemy sobie sprawę z pewnych problemów związanych ze zduplikowanymi płatnościami na kontach niektórych klientów”.
„Ciężko pracujemy, aby rozwiązać te problemy i zapewnić klientom zwrot pieniędzy za zduplikowane płatności. Przepraszamy za wszelkie związane z tym niedogodności” – napisał TSB na Twitterze.
Wielu ludzi jednak w komentarzach skarżyło się, że z powodu problemu nie mają pieniędzy na koncie i nie mają za co zrobić niezbędnych zakupów.
Jedna osoba napisała „Z tego powodu na koncie mam 83p, jak mam dzisiaj wyżywić moją rodzinę?”.
Inny mężczyzna napisał, że jego konto zostało całkowicie wyczyszczone i zostało mu tylko 9 funtów na zrobienie tygodniowych zakupów, podczas gdy inny stwierdził, że na jego koncie pozostało tylko 7 pensów.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Ryanair uruchamia nowe trasy z Wielkiej Brytanii. Wśród nich połączenie …
DWP wypłaca dodatek 811 GBP miesięcznie, niezależnie od dochodów
Pilne ostrzeżenie dla podróżnych z Wielkiej Brytanii. Nowe przepisy od p…
Miliony mieszkańców Wielkiej Brytanii otrzymają dodatek 150 GBP do rachu…
Cięcia benefitów w Wielkiej Brytanii. Ucierpi ponad milion dzieci z prac…
Zmiana czasu na zimowy w Wielkiej Brytanii. Kiedy przestawiamy zegarki w…
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii wezwani do przygotowania zestawów przetrwan…