Wiadomości
Zamiast w Hiszpanii wylądowali w Grecji. Para obwinia Ryanair o zaniedbanie
Humaira i Farooq Shaikh mieli lecieć na wymarzone wakacje do Hiszpanii, jednak wsiedli do złego samolotu i zdali sobie sprawę, że wylądowali 1200 mil dalej, dopiero gdy taksówkarz na lotnisku powiedział im, że są w Grecji.
Wakacje pary, które zostały ufundowane dla nich przez syna, szybko przekształciły się w koszmar, kiedy wrócili na lotnisko, a personel Ryanaira „wyśmiał ich”.
Tanie linie lotnicze odmówiły przeprosin lub zaoferowania parze odszkodowania, zamiast tego to ich obwiniły za cały incydent.
Jednak Humaira i Farooq się upierają, że to wina Ryanaira, który pozwolił im wejść na pokład niewłaściwego lotu.
4 października Humaira i Farooq przybyli na lotnisko Stansted, by udać się w podróż do Hiszpanii.
Oboje przeszli wszystkie normalne kontrole przed lotem, w tym okazanie kart pokładowych przy bramce odlotów oraz kart pokładowych w samolocie.
Pomimo tego, że na ich kartach pokładowych było napisane, że lecą do Sewilli, żaden z pracowników nie zwrócił im uwagi, że weszli na pokład samolotu do Zakynthos.
Jak oboje twierdzą, z powodu późnego odlotu z Wielkiej Brytanii załoga pokładowa nawet nie ogłosiła, dokąd leci samolot, więc zdali sobie sprawę z błędu dopiero na lotnisku w Grecji.
Humaira powiedziała: „Na nasze telefony otrzymaliśmy wiadomość »Witamy w Grecji«, a chwilę później taksówkarz powiedział, że »to nie jest Hiszpania«”.
Para pobiegła z powrotem na lotnisko, aby porozmawiać z personelem Ryanaira, ale jak twierdzą, zostali wyśmiani i powiedziano im, że niewiele się da zrobić.
Ostatecznie Ryanair zaoferował niefortunnym podróżnikom bilet powrotny i jedną noc w hotelu. Jednak to nie załatwiło sprawy, bo najbliższy lot do Londynu był za cztery dni.
Para musiała zatem pokryć koszt trzech noclegów i przede wszystkim straciła opłacony pobyt w Sewilli o wartości 1100 funtów.
Ryanair nie przeprosił ani nie zaoferował odszkodowania, a wręcz przeciwnie, obwinił parę za cały incydent.
Rzecznik Ryanair powiedział: „Obowiązkiem każdego klienta jest upewnienie się, że wchodzi na pokład właściwego samolotu.
Ponieważ ci pasażerowie przeszli przez kontrolę bezpieczeństwa przed wejściem na pokład, nie było żadnego zagrożenia dla bezpieczeństwa.
Pracujemy z naszymi agentami handlingowymi na lotnisku Stansted, aby zapewnić, że podobny błąd nie powtórzy się ponownie”.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Wielka Brytania wprowadza ogromne zmiany dla podróżnych
Wzrost oprocentowania kredytów hipotecznych w Wielkiej Brytanii — co to …
HMRC wydaje pilne ostrzeżenie dla mieszkańców Wielkiej Brytanii
Primark wprowadza duże zmiany we wszystkich sklepach w Wielkiej Brytanii
Ostrzeżenie dla Pasażerów Ryanair, easyJet i British Airways: Zakazane T…