Wiadomości
Ryanair wprowadza nowe udogodnienia dla pasażerów
Ryanair zobowiązał się do zwrotu pieniędzy klientom za odwołane loty w ciągu pięciu dni roboczych za pomocą oryginalnej metody płatności.
Ryanair wprowadza nowe udogodnienia dla pasażerów. Tania linia lotnicza zobowiązała się do zwrotu pieniędzy klientom za odwołane loty w ciągu pięciu dni roboczych za pomocą oryginalnej metody płatności.
Tania linia lotnicza, która jest największą w Europie, powiedziała, że zwroty będą przetwarzane za pośrednictwem nowej funkcji „portfela online” w ciągu 24 godzin od anulowania lotu.
Umożliwi to klientom natychmiastową rezerwację nowych lotów lub opcję odzyskania środków w ciągu pięciu dni roboczych.
Najnowsza oferta obsługi klienta obiecuje ulepszenia usługi czatu online linii lotniczej i sekcji często zadawanych pytań, a także opracowanie nowych filmów „pomocy” na stronie internetowej przewodnika, dzięki którym mniej osób będzie potrzebować kontaktu z centrami telefonicznymi.
Ryanair był jedną z wielu linii lotniczych krytykowanych podczas pandemii za to, że początkowo nie chciał zwracać pieniędzy osobom, które nie mogły odbyć swoich lotów z powodu ograniczeń związanych z lockdownem.
Ze swojej strony linie lotnicze twierdziły, że okoliczności były poza ich kontrolą.
Niektórzy klienci skarżyli się również na opóźnienia w zwrotach za odwołane loty i skomplikowane procesy składania wniosków o zwrot pieniędzy.
Ryanair teraz poinformował, że robi kolejny krok w celu polepszenia obsługi klienta — nowa funkcja w aplikacji Ryanair obiecuje powiadomienia push w czasie rzeczywistym i filmy z centrum operacyjnego, aby informować klientów o statusie lotu oraz wszelkich zakłóceniach lub opóźnieniach.
Klienci będą również mogli wprowadzać zmiany w lotach, zmieniać nazwiska i dane pasażerów za pośrednictwem aplikacji, zamiast dzwonić do zespołu obsługi klienta.
W czerwcu brytyjski urząd ds. Konkurencji i Rynków (CMA) rozpoczął dochodzenie w sprawie tego, czy British Airways (BA) i Ryanair złamały prawo, nie oferując zwrotów za loty, których klienci nie mogli legalnie odbyć podczas lockdownów.
Jednak później poinformowano, że „brak jasności” w prawie oznacza, że CMA nie jest w stanie tego kontynuować, ponieważ sprawa musiałaby wiązać się z przedłużającym się procesem prawnym z niepewnym wynikiem.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Bank Anglii wprowadza największe zmiany od 50 lat. Banknoty £5, £10, £20…
Wielka Brytania wprowadza ogromną zmianę w mundurkach szkolnych. Eksperc…
Duża sieć komórkowa w Wielkiej Brytanii przywraca darmowy roaming dla mi…
Brytyjski supermarket, który chciał pokonać Aldi, teraz najdroższy. Podw…
Miliony mieszkańców Wielkiej Brytanii tracą ponad 500 GBP na swoich kont…
Ryanair odwołuje 170 lotów. Linia lotnicza wydaje ostrzeżenie dla pasaże…
Wielka Brytania wprowadza nowe przepisy. Klienci mogą otrzymać nawet 200…