Wiadomości
Ryanair wprowadza nowe udogodnienia dla pasażerów
Tania linia lotnicza, która jest największą w Europie, powiedziała, że zwroty będą przetwarzane za pośrednictwem nowej funkcji „portfela online” w ciągu 24 godzin od anulowania lotu.
Umożliwi to klientom natychmiastową rezerwację nowych lotów lub opcję odzyskania środków w ciągu pięciu dni roboczych.
Najnowsza oferta obsługi klienta obiecuje ulepszenia usługi czatu online linii lotniczej i sekcji często zadawanych pytań, a także opracowanie nowych filmów „pomocy” na stronie internetowej przewodnika, dzięki którym mniej osób będzie potrzebować kontaktu z centrami telefonicznymi.
Ryanair był jedną z wielu linii lotniczych krytykowanych podczas pandemii za to, że początkowo nie chciał zwracać pieniędzy osobom, które nie mogły odbyć swoich lotów z powodu ograniczeń związanych z lockdownem.
Ze swojej strony linie lotnicze twierdziły, że okoliczności były poza ich kontrolą.
Niektórzy klienci skarżyli się również na opóźnienia w zwrotach za odwołane loty i skomplikowane procesy składania wniosków o zwrot pieniędzy.
Ryanair teraz poinformował, że robi kolejny krok w celu polepszenia obsługi klienta — nowa funkcja w aplikacji Ryanair obiecuje powiadomienia push w czasie rzeczywistym i filmy z centrum operacyjnego, aby informować klientów o statusie lotu oraz wszelkich zakłóceniach lub opóźnieniach.
Klienci będą również mogli wprowadzać zmiany w lotach, zmieniać nazwiska i dane pasażerów za pośrednictwem aplikacji, zamiast dzwonić do zespołu obsługi klienta.
W czerwcu brytyjski urząd ds. Konkurencji i Rynków (CMA) rozpoczął dochodzenie w sprawie tego, czy British Airways (BA) i Ryanair złamały prawo, nie oferując zwrotów za loty, których klienci nie mogli legalnie odbyć podczas lockdownów.
Jednak później poinformowano, że „brak jasności” w prawie oznacza, że CMA nie jest w stanie tego kontynuować, ponieważ sprawa musiałaby wiązać się z przedłużającym się procesem prawnym z niepewnym wynikiem.
Gorące Tematy
Tysiące osób w Wielkiej Brytanii otrzyma 200 GBP na konto bankowe
Ryanair, Jet2, TUI, BA: Brytyjski rząd zmienia prawo, aby zmniejszyć cha…
Samolot easyJet eskortowany przez myśliwiec z powodu obaw o „bezpieczeńs…
Brytyjczycy wezwani do noszenia masek. Liczba hospitalizacji w UK z pow…
Brytyjka oszczędza 1000 GBP rocznie na żywności. Jak można to zrobić?
Boksy reklamowe

Global Centre
Doradztwo i uslugi na profesjonalnym poziomie.
Kursy Na Wózki Widłowe I Cpc
UPRAWNIENIA WÓZKI WIDŁOWE i CPC Po polsku Szkolenia Akredytacja...
Smart Accidents
Zapraszamy do naszego biura pod adresem 294 - 310 High Street, West...
Nowakowski - Zakłady Pogr..
Zajmujemy sie usługami pogrzebowymi na terenie Wielkiej Brytanii