Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Ogromne kolejki na lotniskach w Wielkiej Brytanii, z powodu awarii systemu IT

Tysiące pasażerów na lotniskach w Wielkiej Brytanii musiało się wczoraj zmierzyć z dużymi opóźnieniami po tym, jak awaria systemu IT zakłóciła działanie samoobsługowych bramek paszportowych.

Na wielu lotniskach w tym Heathrow, w Manchesterze i Edynburgu wystąpiły problemy z bramkami elektronicznymi, co spowodowało, że podróżni musieli czekać w trzygodzinnych kolejkach.


Opóźnienia doprowadziły również do zaległości w odbieraniu bagażu  i ​​walizki musiały być zdejmowane przez personel i zostawiane między karuzelami.

Bramki elektroniczne umożliwiają podróżnym posiadającym paszporty biometryczne przejście przez kontrolę graniczną bez kontroli przez pracownika.

Jednak awaria techniczna doprowadziła do tego, że ​​wszyscy podróżnicy musieli przejść kontrolę graniczną obsługiwaną przez pracowników straży granicznej, co doprowadziło do dużych kolejek.

Lotnisko Heathrow poinformowało: „Zdajemy sobie sprawę z awarii systemów informatycznych wpływających na działanie bramek samoobsługowych, przez co wszyscy pasażerowie są kontrolowani przez pracowników Border Force”.


„Ten problem dotyczy wielu portów lotniczych i nie jest odosobnionym problemem na Heathrow. Nasze zespoły współpracują z Border Force, aby jak najszybciej znaleźć rozwiązanie”.

Około godziny 14:30 Ministerstwo Spraw Wewnętrznych poinformowało, że problem z bramkami elektronicznymi został rozwiązany.

Jednak kolejki ciągnęły się jeszcze godzinami i dopiero wieczorem wszystko wróciło do normy.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Przerażone dzieci musiały patrzeć, jak 12-latek umiera po wypadku w SnowDome.
 Czytaj następny artykuł:
Stacje benzynowe w UK wprowadzają limity tankowania do 30 funtów