Wiadomości
Krajowa płaca minimalna wzrośnie od kwietnia
Krajowa płaca minimalna wzrośnie o 2,2% od 1 kwietnia 2021 r. - ogłosił minister finansów Rishi Sunak.
Krajowa płaca minimalna wzrośnie o 2,2% od 1 kwietnia 2021 r. - ogłosił minister finansów Rishi Sunak.
W przedstawionym w budżecie na nowy rok finansowy Sunak zobowiązał się do podniesienia krajowej płacy minimalnej z 8,72 GBP do 8,91 GBP na godzinę.
Minister finansów zapowiedział też umieszczanie osób w wieku 23 lat i starszych na najwyższym poziomie płacy minimalnej.
Obecnie najwyższy poziom minimalnej stawki należy się osobom powyżej 25. roku życia, a osoby w wieku od 21 do 24 lat kwalifikują się do niższej krajowej płacy minimalnej.
Zgodnie z nowymi przepisami minimalna płaca krajowa dla osób w wieku od 21 do 22 lat wzrośnie do 8,36 GBP, a dla pracowników w wieku od 18 do 20 lat wzrośnie z 6,45 GBP do 6,56 GBP.
Osoby poniżej 18 roku życia otrzymają 4,62 GBP — wzrost z 4,55 GBP — a stażyści otrzymają 4,30 GBP, wzrost z 4,15 GBP.
Minister finansów ogłosił też, że tygodniowa podwyżka Universal Credit o 20 funtów będzie kontynuowana przez kolejne sześć miesięcy.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
| Czytaj poprzedni artykuł: Pomoc finansowa dla osób samozatrudnionych przedłużona o kolejne 6 miesięcy | Czytaj następny artykuł: Ryanair obniży ceny biletów, aby zachęcić ludzi do latania |
Gorące Tematy

Tragedia w Wielkiej Brytanii. Zaginiona 11-latka znaleziona martwa w par…

Najtańszy supermarket w Wielkiej Brytanii. Za ten sam koszyk zakupów zap…

Ambasada w Wielkiej Brytanii wydała pilny komunikat dotyczący polskich p…

Sainsbury’s i Argos szukają tysięcy pracowników w Wielkiej Brytanii. Sta…

Dostawy paliw w Wielkiej Brytanii zagrożone. Pracownicy platform poparli…

Sześć taryf pod lupą. Gospodarstwa domowe w Wielkiej Brytanii mogą przep…

Rząd Wielkiej Brytanii wycofuje kontrowersyjny plan. Chodzi o procesy z …
