Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Pasażerowie Ryanaira nie polecieli do Krakowa, bo zostali zamknięci na klatce schodowej

Około 30 osób nie poleciało z Edynburga do Krakowa, bo zostali zamknięci przez obsługę lotniska na klatce schodowej.

Pasażerowie czekali w korytarzu, by dostać się na pokład samolotu Ryanaira z lecącego Edynburga do Krakowa.


Ich bagaże były już były już załadowane do samolotu, a oni sami przeszli kontrolę bezpieczeństwa i odprawę.

Jednak drzwi po obu stronach klatki schodowej prowadzącej na płytę lotniska były zamknięte.

Podróżni wydostali się na zewnątrz dopiero po tym, jak jeden z nich sprawdził na swoim telefonie, że ich samolot do Krakowa zdążył już wystartować i otworzył wyjście awaryjne.


Ostatecznie podróżni polecieli do Krakowa innym samolotem i dotarli tam z pięciogodzinnym opóźnieniem.

Ryanair przeprasza klientów, Jednak według tanich linii lotniczych odpowiedzialność za zdarzenie ponosi firma Swissport, która obsługuje pasażerów na lotnisku w Edynburgu.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Będzie debata nad petycją w sprawie opóźnienia lub wycofania się z Brexitu i zawieszenia parlamentu
 Czytaj następny artykuł:
Izba Gmin odrzuciła brexit bez umowy i wcześniejsze wybory