Wiadomości
EE i Virgin Media ukarane grzywną w łącznej wysokości 13,3 mln funtów za nadmierne obciążanie klientów
EE i Virgin Media zostały ukarane grzywną w łącznej wysokości 13,3 miliona za nadmierne obciążanie klientów, którzy wcześniej przerwali kontrakty za Internet i telefon.
Organ państwowy kontrolujący i nadzorujący rynek mediów i telekomunikacji - Ofcom powiedział, że około 400 000 klientów EE, którzy wcześniej zakończyli swoje kontrakty, otrzymało zbyt wysokie rachunki, w sumie klienci zapłacili o 4, 3 miliona funtów za dużo.
Około 82 000 klientów Virgin Media zostało obciążonych zbyt wysokimi rachunkami i w sumie zapłacili prawie 2, 8 miliona funtów za dużo.
"EE i Virgin Media złamały nasze zasady, nadmiernie obciążając ludzi, którzy wcześniej zakończyli swoje kontrakty”- powiedział Gaucho Rasmussen, dyrektor ds. dochodzeń i egzekwowania prawa w Ofcom.
EE została ukarana grzywną w wysokości 6, 3 mln funtów po tym, jak Ofcom stwierdził, że w ciągu sześciu lat firma nie określiła opłat, jakie musiałby uiścić jej klient, gdyby przedwcześnie rozwiązał swój kontrakt.
Grzywna dla Virgin Media wyniosła 7 mln funtów, jak poinformował Ofcom firma musi zapłacić dodatkową kwotę 25 000 funtów za dostarczenie niepełnych informacji do regulatora.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
HMRC rozpoczyna wielką kontrolę zasiłku Child Benefit. Tysiące rodzin w …
Wielka Brytania rozważa wydłużenie zamrożenia progów podatkowych — milio…
Dramatyczna sytuacja na pokładzie Ryanair. Samolot musiał wrócić do Wiel…
Rodziny w Wielkiej Brytanii mogą zyskać nawet 28 000 GBP rocznie. Oto os…
Ceny energii w Wielkiej Brytanii wzrosną w październiku. Rachunki za gaz…
HMRC wydaje pilne ostrzeżenie dla pracowników w Wielkiej Brytanii
Ceny w supermarketach w Wielkiej Brytanii rosną najszybciej od ponad rok…