Wiadomości
Polka dzwoniła na 999 i obrażała pracowników
Polka dzwoniła na numer 999 i obrażała pracowników NHS. Nazywała ich "angielskimi idiotami" i obarczała winną za śmierci swojego dziecka.

33-letnia Monika Osińska wykonała ponad 100 połączeń telefonicznych w ciągu dwóch tygodni. Obrażała operatorów nazywając ich "angielskimi idiotami", krzyczała przez telefon: "Głupia Angielko, dlaczego umarł mój syn?", do jednej z nich powiedziała "ty głupia angielska suko" – pisze Daily Mail.
Ostatecznie została zablokowana z powodu ogromnej liczby połączeń. Policja wytropiła ją i ostrzegła, ale kobieta nie przestawała dzwonić i stawała się coraz bardziej agresywna. W końcu sprawa trafiła do sądu.
W sądzie okazało się, że Monika Osińska niedawno straciła dziecko, a za jego śmierć obwiniała NHS. Kobieta twierdziła, że była załamana i piła alkohol i nie pamięta by wykonywała połączenia. Całkowity koszt połączeń na 999 obliczono na ponad 400 funtów.
Sąd w Manchesterze skazał Polkę na sześć tygodni pozbawienia wolności w zawieszeniu na rok i zalecono podjęcie programu terapii dla kobiet, które straciły dziecko.
sobota, 21 kwietnia 2018 08:21
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Miliony mieszkańców Wielkiej Brytanii otrzymają dodatek 150 GBP do rachu…
Miliony emerytów w Wielkiej Brytanii otrzymają podwyżkę świadczeń o pona…
Zakupy spożywcze w Wielkiej Brytanii coraz droższe. Dane ONS pokazują sk…
Aldi otworzy 21 nowych sklepów w Wielkiej Brytanii w ciągu 13 tygodni
Ryanair uruchamia nowe trasy z Wielkiej Brytanii. Wśród nich połączenie …