Wiadomości
Pub w Streetly przeprasza, że podał muzułmaninowi wieprzowinę
Przedstawiciel pubu przeprosił muzułmańskiego klienta za to, że w zamówionym przez niego daniu podano mu wieprzowinę.
Naz Ali, który nigdy nie jadł mięsa wieprzowego, gdyż religia mu na to nie pozwala, udał się z rodziną i przyjaciółmi do restauracji Farmer John’s w Streetly. 39-latek pracujący, jako kierowca ciężarówki zamówił burgera oraz frytki chilli z serem, które w zestawie było z mięsem. Mężczyzna założył, że to kurczak.
Po zjedzeniu około jednej czwartej swojego dania postanowił się upewnić, czy to drób i zapytał kelnerkę o rodzaj mięsa. W odpowiedzi usłyszał, że to wieprzowina – pisze Birmingham Mail.
Ali opowiada, że gdy zapytał kobieta najpierw nie miała pojęcia co to za rodzaj mięsa. Poszła się więc dowiedzieć, a gdy wróciła powiedziała, że jest jej bardzo przykro, ponieważ to wieprzowina. 39-latek mówi, że miał już jedzenie w ustach i wypluł je. Następnie poszedł do toalety, gdzie zwymiotował. Poczuł się upokorzony.
Muzułmanin dodaje, że jadł już w wielu miejscach w Londynie i Birmingham i nigdy nie doświadczył czegoś podobnego. Ze względów religijnych nie je wieprzowiny, a jego zdaniem restauracje powinny wiedzieć czego ludzie różnych wyznań nie mogą spożywać.
Tuesday, 09 May 2017 06:24
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Skomentuj używając konta Facebook
Lub zaloguj się aby użyć konta bham.pl
Czytaj poprzedni artykuł: Brytyjski artysta Banksy narysował Brexit | Czytaj następny artykuł: Mężczyzna dźgnięty nożem w trakcie bójki w Perry Barr - policja zatrzymała podejrzanego |
Gorące Tematy
Pilne ostrzeżenie dla osób rezerwujących loty w Wielkiej Brytanii
HMRC wydaje ostrzeżenie dla mieszkańców Wielkiej Brytanii. Możliwe grzyw…
Ryanair, Wizz Air, easyJet, Jet2, TUI i British Airways. Najnowsze zasad…
Gospodarstwa domowe w UK otrzymają bony do supermarketów w wysokości 125…
Tesco, Sainsbury's, Aldi i Asda pilnie proszą o zwrot produktów. Nie jed…