Wiadomości
Tesco wypowiada wojnę innym supermarketom
Cztery pinty mleka za jeden funt: to nowa strategia Tesco. Sieć brytyjskich sklepów ma zamiar w ten sposób odzyskać klientów, którzy coraz częściej kupują taniej u konkurencji.

Dyrektor wykonawczy Tesco, Philip Clarke, w swojej wypowiedzi w zeszłym tygodniu przyznał, że sklep zawiódł swoich klientów nie dostarczając im tanich produktów, gdy ceny życia rosną. Teraz czas to zmienić i obniżyć ceny na podstawowe produkty, takie jak warzywa i owoce.
Wczoraj na swojej stronie internetowej gigant chwalił się obniżką cen mleka do £1 – to o 39 p mniej niż w Sainsbury`s i Morrisons i tyle samo, co w sieci Asda. Na stronie można też znaleźć informację, że „ceny spadły i pozostaną niskie” („Prices down and staying down”). Zgodnie z zapewnieniami zarządu, jest to pierwszy krok na drodze zmiany między czasowymi promocjami a długoterminową obniżką cen.
W swojej walce o klientów Tesco wykorzystuje też benzynę. W ramach programu Fuel Save stali klienci – posiadacze karty – mogą tankować w niższych cenach.
wtorek, 04 marca 2014 07:34
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
HMRC wydaje pilne ostrzeżenie dla mieszkańców Wielkiej Brytanii
Wielka Brytania wprowadza nowe zasady dla osób z pre-settled status. Now…
Brytyjski bank wprowadza duże zmiany, które dotkną miliony mieszkańców W…
Bank Anglii planuje obniżki stóp procentowych — co to oznacza dla Twojeg…
Anglia wprowadza zakaz używania węży ogrodowych w większości regionów — …
Wielka Brytania dopłaci 3 750 GBP do zakupu elektrycznego samochodu
Dwóch mężczyzn, którzy ścięli słynne drzewo w Wielkiej Brytanii, skazany…