Wiadomości
Reklamy Virgin Media wprowadzały klientów w błąd
Konkurencyjne dla Virgin Media firmy wniosły protest do Advertising Standards Autority (ASA), ponieważ uznały, że reklama o „nielimitowanych” usługach jest niejasna i może być myląca dla klientów.

ASA zgodziła się ze Sky i BT. Sporna reklama na stronie internetowej Virgin głosiła, że firma oferuje nielimitowane ściąganie plików i przeglądanie tylu stron ile się chce bez żadnych dodatkowych opłat ("download and browse as much as you like with no caps and no hidden charges" ).
Właśnie słowa „nie limitowane” i zwrot „no caps” wywołały ostrą reakcję pozostałych firm i uczestników życia publicznego. Według nich, przesył danych nie był nielimitowany, ponieważ po przekroczeniu pewnej ilości, transfer stawał się znacznie wolniejszy, „wolniejszy od przeciętnego”. ASA zakazała Virgin Media używanie reklamy w jej obecnym kształcie.
Oczywiście, Virgin Media nie zgadza się z postanowieniem i tłumaczy, że reklama przeczytana w całości nie jest myląca, a wszystko wynika z kontekstu. To nie zmieniło jednak postawy ASA.
środa, 30 października 2013 08:35
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Pilne ostrzeżenie dla właścicieli domów w Wielkiej Brytanii. Raty hipote…
Wielka Brytania wprowadza ogromne zmiany dla podatników. Największa ref…
Wielka Brytania w kryzysie finansowym. Funt notuje największy spadek od …
Ryanair ogłasza likwidację lotów z trzech lotnisk i zamknięcie jednej ba…
Największe firmy w Wielkiej Brytanii tną miejsca pracy w najszybszym tem…
Wielka Brytania zaostrza kontrole. Ponad 400 tys. osób zagrożonych karą …
Lidl podnosi wynagrodzenia pracowników w Wielkiej Brytanii. Stawki godzi…