Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

TUI, Jet2, EasyJet i RyanAir wydały oświadczenia dotyczące lotów z lotniska w Birmingham

TUI, Jet2, EasyJet i Ryanair opublikowały oświadczenia dla wszystkich podróżnych korzystających z lotniska w Birmingham w ten weekend.

Linie lotnicze wydały oświadczenia w związku z licznymi odwołaniami lotów na lotniskach w Wielkiej Brytanii w ciągu ostatniego tygodnia, z których część dotknęła Birmingham.


Lotniska w Wielkiej Brytanii pogrążyły się w chaosie w tym tygodniu po tym, jak British Airways i EasyJet odwołały łącznie ponad 150 lotów, co wywołało panikę wśród podróżnych korzystających z lotnisk w weekend jubileuszowy.

Pojawiły się powszechne doniesienia o zakłóceniach, długich oczekiwaniach na samoloty z powodu niedoborów personelu i opóźnień w bagażach.

Oczekuje się, że w długi weekend przez drzwi terminalu na lotnisku Birmingham przejdzie prawie 150 000 turystów.

Cztery linie lotnicze wydały wczoraj komunikaty, potwierdzające, że nie ma planowanych odwołań lotów z lotniska w Birmingham.


Oświadczenie Jet2

Rzecznik Jet2 powiedział: „Mogę potwierdzić, że Jet2.com nie odwołał żadnych lotów i nie planuje anulować żadnych nadchodzących lotów z lotniska w Birmingham”.

Oświadczenie Tui

Rzecznik Tui powiedział: „Mogę potwierdzić, że dzisiaj nasze loty z lotniska Birmingham działają zgodnie z planem lub z bardzo minimalnym opóźnieniem”.

Zobacz też:


Oświadczenie EasyJet

Rzecznik EasyJet powiedział: „Nie planujemy anulowania żadnych lotów z BHX w ten weekend – mamy nadzieję, że to pomoże”.

Oświadczenie Ryanair

Rzecznik Ryan Air powiedział: „Obecnie nie ma planowanych odwołań / opóźnień lotów Ryanair do / z lotnisk w Wielkiej Brytanii z powodu problemów z obsługą lotniska / bezpieczeństwem”.

„W rzadkim przypadku odwołania lotu lub opóźnienia przekraczającego 5 godzin klienci Ryanair zostaną powiadomieni e-mailem i zaoferujemy dwie opcje:
  • Pełen zwrot pieniędzy
  • Bezpłatna zmiana lotu
Gdy lot jest opóźniony o ponad 2 godziny, Ryanair oferuje klientom bezpłatną zmianę lotu. Jednak klienci mogą nadal zdecydować się na czekanie i skorzystanie z pierwotnego lotu, jeśli sobie tego życzą”.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Strajk pracowników poczty w Wielkiej Brytanii z powodu sporu o płace
 Czytaj następny artykuł:
Jak w pięć minut otrzymać dodatkowe 170 funtów w UK