Zaloguj się Załóż konto

Klienci TSB obudzili się z pustymi kontami, bo awaria spowodowała zdublowanie płatności

Niektórzy klienci TSB obudzili się dziś z pustymi kontami lub z debetami, bo awaria w banku doprowadziła do zdublowania płatności.

Niektórzy klienci TSB obudzili się dziś z pustymi kontami lub z debetami, bo awaria w banku doprowadziła do zdublowania płatności.

Klienci obawiali się, że padli ofiarą oszustwa po tym, jak dziś rano zauważyli, że z ich kont wypłynęło dwa razy więcej pieniędzy, niż powinno.


Później bank TSB przeprosił swoich klientów i poinformował, że jest to spowodowane awarią, a także potwierdził, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.

„Zdajemy sobie sprawę z pewnych problemów związanych ze zduplikowanymi płatnościami na kontach niektórych klientów”.

„Ciężko pracujemy, aby rozwiązać te problemy i zapewnić klientom zwrot pieniędzy za zduplikowane płatności. Przepraszamy za wszelkie związane z tym niedogodności” – napisał TSB na Twitterze.

Wielu ludzi jednak w komentarzach skarżyło się, że z powodu problemu nie mają pieniędzy na koncie i nie mają za co zrobić niezbędnych zakupów.


Jedna osoba napisała „Z tego powodu na koncie mam 83p, jak mam dzisiaj wyżywić moją rodzinę?”.

Inny mężczyzna napisał, że jego konto zostało całkowicie wyczyszczone i zostało mu tylko 9 funtów na zrobienie tygodniowych zakupów, podczas gdy inny stwierdził, że na jego koncie pozostało tylko 7 pensów.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Cło na rosyjską wódkę wzrośnie o 35 procent w Wielkiej Brytanii
 Czytaj następny artykuł:
Już ponad 43 000 osób z Wielkiej Brytanii zaoferowało zakwaterowanie dla ukraińskich uchodźców