Wiadomości
Klienci Tesco proszeni o sprawdzenie wyciągów bankowych
Klienci Tesco proszeni są o sprawdzenie wyciągów ze swoich kont bankowych w związku z problemami z systemem obsługującym płatności kartami.
Klienci Tesco proszeni są o sprawdzenie wyciągów ze swoich kont bankowych w związku z problemami z systemem obsługującym płatności kartami.Osoby robiące zakupy w sklepach tej sieci donoszą, że pieniądze są pobierane z ich kont kilka tygodni po odwiedzinach w Tesco. Gigantowi z branży spożywczej trzy miesiące zajęło przeprocesowanie tysięcy transakcji zawartych w trzystu sklepach Tesco Extra.
Przedstawiciele firmy tłumaczą, że od listopada mają problemy z systemem obsługującym płatności kartami debetowymi i kredytowymi. Rezultatem są opóźnienia w pobieraniu pieniędzy z kont klientów. Niektórzy skarżą się, że jednocześnie odliczono im pieniądze za kilkukrotne zakupy, co oznacza, że z rachunków bankowych mogło zniknąć setki funtów.
Tesco zapewnia, że poinformowało o tej sprawie tak wielu klientów, jak było to możliwe.
Eksperci finansowi zalecają natychmiastowe sprawdzenie wyciągów z banku każdemu, kto robił zakupy w Tesco Express w ciągu ostatnich trzech miesięcy.
środa, 14 lutego 2018 10:31
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Rachunki za energię w Wielkiej Brytanii znów rosną od stycznia: Ofgem po…
Miliony kierowców w Wielkiej Brytanii zmagają się z rosnącymi kosztami n…
Tysiące mieszkańców Wielkiej Brytanii otrzymają 500 GBP dodatku bezpośre…
Osoby, które legalnie przybyły do Wielkiej Brytanii po 2021 roku będą mu…
Dodatek 25 GBP z powodu mrozów wpłynie na konta bankowe tysięcy rodzin w…
Migranci przybywający do Wielkiej Brytanii nie otrzymają świadczeń, dopó…
Wielka Brytania zaostrza kontrole benefitów. DWP może przeszukiwać domy …






