Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Problemy z pracownikami przyczyną kolejnych kłopotów na lotnisku w Birmingham

Pasażerowie korzystający z lotniska w Birmingham po raz kolejny przeżywali ciężkie chwile. Problemy z pracownikami sprawiły, że wybuchł chaos - powstały ogromne opóźnienia, gubiono walizki, a samoloty były uziemione.

Wczasowicze odlatujący we wtorek na Kretę musieli przez dwie godziny czekać na pasie startowym. Inni skarżyli się na zgubione bagaże oraz ogromne kolejki przy odbiorze walizek. Problemy pojawiły się wraz z rozpoczęciem wakacji szkolnych, czyli w najbardziej pracowitym okresie w roku.

26 lipca utrudnienia zostały spowodowane przez firmę Swissport zajmującą się obsługą naziemną. Brakowało pracowników, ponieważ około 20-30 osób zgłosiło chorobę. To jedna czwarta załogi. Wpłynęło to negatywnie na pracę całego lotniska.

Swissport wyrażał wtedy nadzieję, że problem zostanie rozwiązany już w czwartek 27 lipca, jednak pięć dni później, pasażerowie nadal muszą cierpieć z powodu opóźnień. Wielu z nich wyraża swoje niezadowolenie w komentarzach na portalach społecznościowych.

Przedstawiciele Birmingham Airport wydali oświadczenie, w którym potwierdzają, że Swissport doświadcza problemów z pracownikami, które mają wpływ na działalność portu lotniczego oraz na podróżnych. Lotnisko robi wszystko, co w jego mocy, aby pomóc Swissport i przeprasza pasażerów za powstałe kłopoty.
-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Rodzina apeluje o pomoc w sprowadzeniu chorego Brytyjczyka z Polski do UK
 Czytaj następny artykuł:
Szpital w Birmingham przestanie operować dzieci