Wiadomości
Rozkwit dyskontów – coraz więcej osób robi zakupy w Aldim i Lidlu
Prawie dwie trzecie konsumentów robi zakupy w Lidlu i Aldim. Ponad jeden na dziesięć funtów wydawanych na artykuły spożywcze trafia do kas tych właśnie sklepów.
Dyskonty rosną w siłę kosztem innych sieci, takich jak Tesco, Asda, Sainsbury’s i Morrisons, które tracą klientów. Aldi i Lidl otwierają nowe placówki w tempie ponad jednej tygodniowo.
Przeprowadzona przez firmę Kantar analiza wykazała, że udziały Lidla w rynku wzrosły o 13,8 proc. w ciągu roku, a Aldiego o 11,5 proc. Z kolei z rezultatów badania wykonanego przez Nielsen wynika, że sprzedaż w Lidlu wzrosła o 9,2 proc., a w Aldim o 12,9 proc.
Dla kontrastu, według Kantar Tesco zanotowało spadek sprzedaży w wysokości 1,3 proc., Sainsbury’s 1,4 proc., Morissons 2,4 proc., a Asda aż 5,9 proc.
środa, 29 czerwca 2016 08:25
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Anglia wprowadza zakaz używania węży ogrodowych dla milionów osób – kary…
HMRC wprowadza ogromną zmianę w podatkach w Wielkiej Brytanii: nowe obow…
Najgorsza autostrada w Anglii — kierowcy tracą cierpliwość przez niekońc…
Lotniska w Wielkiej Brytanii wprowadzają ogromne zmiany dotyczące przewo…
Duży bank obsługujący 28 milionów klientów w Wielkiej Brytanii zamyka ko…
Wielka Brytania zmaga się z trzecią falą upałów w tym roku — czy to już …
Fala upałów w Anglii osiągnie dziś kulminację – temperatury przekroczą 3…