Wiadomości
Reklamy Virgin Media wprowadzały klientów w błąd
Konkurencyjne dla Virgin Media firmy wniosły protest do Advertising Standards Autority (ASA), ponieważ uznały, że reklama o „nielimitowanych” usługach jest niejasna i może być myląca dla klientów.

ASA zgodziła się ze Sky i BT. Sporna reklama na stronie internetowej Virgin głosiła, że firma oferuje nielimitowane ściąganie plików i przeglądanie tylu stron ile się chce bez żadnych dodatkowych opłat ("download and browse as much as you like with no caps and no hidden charges" ).
Właśnie słowa „nie limitowane” i zwrot „no caps” wywołały ostrą reakcję pozostałych firm i uczestników życia publicznego. Według nich, przesył danych nie był nielimitowany, ponieważ po przekroczeniu pewnej ilości, transfer stawał się znacznie wolniejszy, „wolniejszy od przeciętnego”. ASA zakazała Virgin Media używanie reklamy w jej obecnym kształcie.
Oczywiście, Virgin Media nie zgadza się z postanowieniem i tłumaczy, że reklama przeczytana w całości nie jest myląca, a wszystko wynika z kontekstu. To nie zmieniło jednak postawy ASA.
środa, 30 października 2013 08:35
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Wielka Brytania tnie benefity. Setki tysięcy osób straciły wypłaty z DWP
Kolejny duży bank zamyka oddziały w Wielkiej Brytanii – tysiące klientów…
Pilne: autostrada M42 w pobliżu lotniska w Wielkiej Brytanii całkowicie …
Kolejna fala upałów w Wielkiej Brytanii – temperatury do 33°C przez pona…
Fala upałów w Wielkiej Brytanii: rząd wydaje ostrzeżenie zdrowotne, rośn…
Brytyjska poczta wprowadza ogromne zmiany w dostawach – co to oznacza dl…
Gigant energetyczny wypłaci klientom 1,5 mln funtów odszkodowań za błędy…