Wiadomości
Tysiące osób nie miało dostępu do bankowości internetowej, w tym klienci Halifax i Lloyds
Tysiące klientów nie było dziś w stanie uzyskać dostępu do swoich kont bankowych w po awarii w Halifax, Bank of Scotland i Lloyds Bank.
Użytkownicy skarżyli się w mediach społecznościowych, że nie mogą uzyskać dostępu do swoich kont za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub strony internetowej.
Problemy zaczęły się o 10 rano w niedzielę, na stronie Down Detector pojawiło się tysiące zgłoszeń od niezadowolonych klientów.
Jeden z klientów Lloyds Bank napisał: „Nie mogę się zalogować na swoje konto lub po zalogowaniu się nie wyświetla moich kont”.
Wszystkie trzy banki są częścią Grupy Bankowej Lloyds, co oznacza, że problem jest prawdopodobnie wewnętrzny i zostanie rozwiązany jednocześnie dla wszystkich trzech.
Odpowiadając klientowi na Twitterze, Bank of Scotland napisał: „Wiemy, że niektórzy klienci mieli wcześniej problem z bankowością internetową. Przepraszamy za to. Nasze usługi wróciły do normy”.
Z kolei Lloyds napisał na Twitterze: „Zdajemy sobie sprawę, że niektórzy klienci mieli problemy z bankowością internetową i naszą aplikacją. Jeśli problem się pojawia, proszę się wylogować i ponownie zalogować”.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Najtańszy supermarket w Wielkiej Brytanii. Jest o ponad 44 GBP tańszy ni…
Dodatek 300 GBP wpłynie na konta bankowe milionów mieszkańców UK. Kiedy …
Wielka Brytania wprowadza ogromne zmiany dla podatników. Tysiące osób sp…
Ponad 750 tys. mieszkańców Wielkiej Brytanii może otrzymać nawet 2240 GB…
Storm Amy uderzy w Wielką Brytanię. Met Office podnosi ostrzeżenie do po…
Sztorm Amy sieje spustoszenie w Wielkiej Brytanii. Porywy wiatru do 155 …
Tysiące mieszkańców Wielkiej Brytanii otrzyma darmowe frytkownice i woln…