Wiadomości
Rozkwit dyskontów – coraz więcej osób robi zakupy w Aldim i Lidlu
Prawie dwie trzecie konsumentów robi zakupy w Lidlu i Aldim. Ponad jeden na dziesięć funtów wydawanych na artykuły spożywcze trafia do kas tych właśnie sklepów.
Dyskonty rosną w siłę kosztem innych sieci, takich jak Tesco, Asda, Sainsbury’s i Morrisons, które tracą klientów. Aldi i Lidl otwierają nowe placówki w tempie ponad jednej tygodniowo.
Przeprowadzona przez firmę Kantar analiza wykazała, że udziały Lidla w rynku wzrosły o 13,8 proc. w ciągu roku, a Aldiego o 11,5 proc. Z kolei z rezultatów badania wykonanego przez Nielsen wynika, że sprzedaż w Lidlu wzrosła o 9,2 proc., a w Aldim o 12,9 proc.
Dla kontrastu, według Kantar Tesco zanotowało spadek sprzedaży w wysokości 1,3 proc., Sainsbury’s 1,4 proc., Morissons 2,4 proc., a Asda aż 5,9 proc.
środa, 29 czerwca 2016 08:25
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
DWP rozpoczyna kontrole kont bankowych – co oznacza to dla mieszkańców W…
Pilne ostrzeżenie dla podróżnych udających się do Wielkiej Brytanii
Pilne ostrzeżenie dla kierowców z Wielkiej Brytanii – już niedługo nowe …
Primark wprowadza ogromne zmiany we wszystkich sklepach w Wielkiej Bryta…
Wielka Brytania wprowadza nowe taryfy energetyczne – gospodarstwa domowe…
HMRC wydaje pilne ostrzeżenie dla milionów mieszkańców Wielkiej Brytanii
Pilne ostrzeżenie dla podróżnych z Wielkiej Brytanii — duże korki przy p…