Wiadomości
Pasażerowie Ryanaira nie polecieli do Krakowa, bo zostali zamknięci na klatce schodowej
Około 30 osób nie poleciało z Edynburga do Krakowa, bo zostali zamknięci przez obsługę lotniska na klatce schodowej.
Około 30 osób nie poleciało z Edynburga do Krakowa, bo zostali zamknięci przez obsługę lotniska na klatce schodowej.
Pasażerowie czekali w korytarzu, by dostać się na pokład samolotu Ryanaira z lecącego Edynburga do Krakowa.
Ich bagaże były już były już załadowane do samolotu, a oni sami przeszli kontrolę bezpieczeństwa i odprawę.
Jednak drzwi po obu stronach klatki schodowej prowadzącej na płytę lotniska były zamknięte.
Podróżni wydostali się na zewnątrz dopiero po tym, jak jeden z nich sprawdził na swoim telefonie, że ich samolot do Krakowa zdążył już wystartować i otworzył wyjście awaryjne.
Ostatecznie podróżni polecieli do Krakowa innym samolotem i dotarli tam z pięciogodzinnym opóźnieniem.
Ryanair przeprasza klientów, Jednak według tanich linii lotniczych odpowiedzialność za zdarzenie ponosi firma Swissport, która obsługuje pasażerów na lotnisku w Edynburgu.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Polacy masowo opuszczają Wielką Brytanię. Powroty do ojczyzny napędzają …
Miliony klientów sieci komórkowych w UK mogą otrzymać do 104 GBP. Ruszył…
Wielka zmiana w Birmingham: mieszkańcy dostaną cztery pojemniki na śmiec…
Pełna lista dni bank holiday w Wielkiej Brytanii w 2026 roku: Jak podwoi…
HMRC zyskało wgląd w aktywność w sieci. Kontrole mogą uderzyć w tysiące …
Atak zimy w Wielkiej Brytanii. Śnieg możliwy nawet w Birmingham – progno…
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii mogą otrzymać tysiące funtów z HMRC za dono…







