Wiadomości
Brytyjskie firmy regularnie zawyżają rachunki
Około 70 proc. mieszkańców Wielkiej Brytanii przynajmniej raz otrzymało zawyżony rachunek za telefon, Internet lub gaz. Według raportu opracowanego przez uSwitch.com prawie jedna trzecia klientów otrzymała zły rachunek więcej niż jeden raz
Według raportu opracowanego przez uSwitch.com prawie jedna trzecia klientów otrzymała zły rachunek więcej niż jeden raz, a co dziesiąta osoba została oszukana na 400 funtów. Błędy w rozliczeniach, jakie popełniły firmy energetyczne, telekomunikacyjne I inne, w sumie wyniosły około 6,7 miliardów funtów. 95 procent konsumentów, którzy zauważyli błędy, musiało średnio czekać około 53 dni na rozpatrzenie reklamacji i zwrot nadpłaty. Dodatkowo stracili po około 8 godzin i 23 funty na rozmowy telefoniczne lub korespondencję, aby wyjaśnić pomyłkę.
Najwięcej błędów na rachunkach - 42 procent, dotyczyło opłat, które nigdy nie powinny się na nim znaleźć. Następnie, 32 procent za naliczanie złych stawek oraz 25 procent za nieuwzględniania specjalnej oferty lub zniżki.
piątek, 21 czerwca 2013 13:13
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
| Czytaj poprzedni artykuł: W Walsall zostaną wybudowane 2 kina | Czytaj następny artykuł: Strzelanina na Alum Rock |
Gorące Tematy
Wielka Brytania wprowadza ogromne zmiany dla osób z Settled Status. Nowe…
Wielka Brytania przygotowuje się na „śnieżną bombę”. Prognozy wskazują n…
Wielka Brytania przygotowuje się na trzydniowe śnieżyce. Atak zimy może …
Dziewięć ważnych zmian DWP i finansowych w grudniu. Co czeka mieszkańców…
Miliony osób w Wielkiej Brytanii otrzymają dodatkową płatność na konto b…
„Nie jedz”: Asda, Tesco, Lidl, Poundland i inne sieci w Wielkiej Brytani…
Wielka Brytania wprowadza ogromne zmiany w paszportach. Wejdą w życie ju…






