Internet Virgin Media... Pomocy! wazne!

Luźniejsze tematy, ogólne dyskusje, rozmowy o wszystkim i o niczym

MalePostNapisane by prodakszyn » 4 Aug 2010, 19:01 Internet Virgin Media... Pomocy! wazne!

witam.posiadamy internet od virgin media i problem polega na tym ze dostalismy pierwszy rachunek do zaplaty i na rachunku pokazane sa rozmowy telefoniczne.( a my korzystamy tylko z interneu).Najsmieszniejsze jest to w tym ze my nie mamy telefonu i niewykonujemy zadnych rozmow ....na poczatku myslelismy ze to rachunek za poprzedniego lakotora ale internet zostal zalozony 15 czerwca i od 15 czerwca na rachunku sa pokazane rozmowy.. . nawet dzwonilismy na ten numer i jest sygnal lecz nikt nie odbiera.dzwonilismy do obslugi klienta ale nie mozna sie z tymi baranami dogadac..z tego co wiem to pracuje jeden polak w virgin media w samym city ale nigdy niemoge go tam zlapac..


jakby ktos mogl mi w tym pomoc lub dalby mi porade z gory byl bym wdzieczny.


pozdrawiam

prodakszyn
Przyczajony
 
 
Posts: 10
Joined: 24 Mar 2009, 08:45
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

Najprościej i najszybciej jest poprosić kogoś kto zna angielski żeby do nich zadzwonił. Chyba, ze problem z dogadaniem się jest inny.

Druga sprawa jest taka, że przez internet można wykonywać rozmowy telefoniczne i to jest doliczone do rachunku. Coś jak Skype. Tylko, że w Skype trzeba chyba wpłacić kasę najpierw. Jeśli macie bezprzewodowy internet i to na pewno nie wy wykonywaliście te rozmowy, to może ktoś wam się podpiął.

Jeśli to rzeczywiście pomyłka Virgin, to nie będzie problemu z odzyskaniem kasy. Odliczą wam z kolejnym rachunkiem, ten i tak musicie zapłacić. Ale jeśli wy lub ktoś obcy wam to nabił to nie ma przeproś. Najwyżej zgłoszenie na policje i trzymanie kciuków, że go złapią i będą w stanie ściągnąć kasę.

Tak mi jeszcze wpadło do głowy na koniec. Czasu macie trochę, bo jak pisałem trzeba to zapłacić, więc wyślijcie maila do Virgin, że prosicie o kontakt z kimś kto mówi po polsku.
Pozdrawiam.
Andrzej.
User avatar
Acid Drinker
Stały Bywalec
 
 
Posts: 420
Age: 41
Joined: 21 Dec 2009, 00:25
Location: Erdington/Radom
Reputation point: 7
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by laura30 » 5 Aug 2010, 09:41 Re: Internet Virgin Media... Pomocy! wazne!

dodam mała uwage,ze do bez przewodowego internetu nikt nie moze sie podpiac poniewaz jest on zakodowany i ograniczony. wiem bo sama uzywam. ;)

laura30
Przyczajony
 
 
Posts: 3
Joined: 26 Jul 2010, 09:32
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by testowy » 5 Aug 2010, 11:26 Re: Internet Virgin Media... Pomocy! wazne!

Virgin sprzedaje internet w promocji w pakietach,
być może masz również w pakiecie telefon stacjonarny ale o tym nie wiesz,
w domu który wynajmujesz prawdopodobnie jest instalacja,
więc technicznie dla nich nie jest problem uruchomić telefon,
może ktoś z domowników dzwoni?
All tragedies are finished by death; all comedies are ended by a marriage (Bayron).
User avatar
testowy
Zaangażowany
 
 
Posts: 1028
Joined: 28 Sep 2008, 16:21
Location: i owszem, głównie w soboty
Reputation point: 78
Poczciwy
Top
0

FemalePostNapisane by Galadriela » 5 Aug 2010, 17:38 Re: Internet Virgin Media... Pomocy! wazne!

laura30 wrote: do bez przewodowego internetu nikt nie moze sie podpiac poniewaz jest on zakodowany i ograniczony

Co za bzdura...
"W jednej trzeciej domów w W. Brytanii sieć internetowa wifi jest tak słabo zabezpieczona, że w ciągu kilku sekund można się do niej włamać"
http://wiadomosci.onet.pl/2205885,28350 ... osceu.html

laura30 wrote: wiem bo sama uzywam

I co za bzdurny argument...
Używasz wszystkich sieci bezprzewodowych w Bham? W UK? Na świecie?...

Galadriela
Stały Bywalec
 
 
Posts: 307
Joined: 1 Jun 2008, 18:00
Reputation point: 9
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by TheRektor » 5 Aug 2010, 19:59 Re: Internet Virgin Media... Pomocy! wazne!

@testowy w pierwszym poście wątku @prodakszyn napisał, że nie mają telefonu.
Najsmieszniejsze jest to w tym ze my nie mamy telefonu i niewykonujemy zadnych rozmow

TheRektor
Rozeznany
 
 
Posts: 163
Joined: 16 Jan 2010, 18:10
Location: Mint Lxde & Xfce
Reputation point: 11
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by prodakszyn » 5 Aug 2010, 21:21 Re: Internet Virgin Media... Pomocy! wazne!

wyglada to tak: podlaczyli nam neta i zalozyli linnie telefoniczna (nie wiem dlaczego , zamawialem tylko internet)..telefonu nie uzywamy bo nawet go nie posiadamy). sa podlaczone do routera 2 komputery i korzystalismy tylko z internetu..no i jak widac na piewrszym rachunku sa wykonywane rozmowy telefoniczne..dokladnie od dnia zalozenia telefonu..jak to jest mozliwe ze dzwonie na swoj numer ( ktory jest widoczny na rachunku) i mam sygnal a nie mam w domu zadnego telefonu? moze jednak to prawda ze ktos sie polaczyl z moim ruterem i dzwoni sobie przez Skype i przez to sa rachunki?? 4 tygodnie wlaczymy juz z Virginem a oni tylko wysylaja nam ponaglenia do zapalaty rachunku,jak zaplacimy to przyjdzie kolejny i co wtedy? kto nam odda pieniadze?

prodakszyn
Przyczajony
 
 
Posts: 10
Joined: 24 Mar 2009, 08:45
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by testowy » 6 Aug 2010, 13:51 Re: Internet Virgin Media... Pomocy! wazne!

a więc jednak macie linię telefoniczną,
wszystko wskazuje na to, że ktoś dzwoni,
naprawdę jesteś pewien, że to nikt z domowników?
nie ważne, że nie macie wpiętego telefonu, ktoś może się podpinać okresowo,
może się podpinać też poza budynkiem,
sam wynajmujesz dom czy wspólnie na pokoje?
macie biling? po numerach na które są rozmowy można dojść kto dzwoni,
tak nawiasem mówiąc to sprawa dla policji,
zgłoś to najlepiej, bo ktoś może Ci nabić jakieś masakryczme rachunki,
a co do skypa, to nie ma to nic wspólnego z linią telefoniczną,
dzwoni się przez net bezpłatnie na inne nr skype,
płatnie na stacjonarne i kom, ale trzeba miec konto na skype i je zasilać,
czyli jak ktoś się włamie w sieć lokalną (router bezprzewodowy np.)
to korzysta z netu, ze skypa, ściąga filmy, siedzi na forum bham.pl itd... itd...
a rachunek jest zawsze taki sam,
(zakładam, że nasz internet bez limitu)
jeżeli więc jest rachunek za rozmowy telefoniczne,
to znaczy, ŻE KTOŚ DZWONI !
to są dwie rozłączne sprawy, land line i broadband.

ps.
1. nie zamawiałeś, nie ważne, była promocja i linię dołożyli za darmo, musiało być gdzieś na zamówieniu.
2. jeżeli telefon jest nie podpięty a linia aktywna to i tak będzie sygnał jak dzwonisz, nie jestem pewien jaki sygnał (wolne, zajęte) bo są różne centrale miejskie, ale wtedy można podłączyć zwykły kondensator i jest normalny sygnał "wolny"
All tragedies are finished by death; all comedies are ended by a marriage (Bayron).
User avatar
testowy
Zaangażowany
 
 
Posts: 1028
Joined: 28 Sep 2008, 16:21
Location: i owszem, głównie w soboty
Reputation point: 78
Poczciwy
Top
0

MalePostNapisane by GRZEGORZ80 » 7 Aug 2010, 13:13 Re: Internet Virgin Media... Pomocy! wazne!

POWIEM TAK ....TAKIproblem jakies 2-3 miesiace temu mieli moi znajomi.
Przyszedl im rachunek na ok 600 funtow i tez mieli tam napisane ze ktos dzwonil na numre stacjonarny.
Paradoks jest taki ze nie mieli nawet podpietej lini telefonicznej a polaczenie bylo wykonane na jeden nume i to przez ponad 20 godzin...
Jednak wtedy dzwonili do VIRGIN az wkoncu przyslali technikow ktorzy sprawdzili linie itp po czym VIRGIN anulowalo ten rachunek do zaplaty.

WIEC radze sprawdzic na jaki numer bylo dzwonione (z tego co wiem to rozmowy na stacjonarne w Virgin sa za darmo) i wtedy meczyc ich do bolu
i POWODZENIA ZYCZE

GRZEGORZ80
Przyczajony
 
 
Posts: 10
Age: 44
Joined: 3 Aug 2009, 19:41
Reputation point: 3
Neutralny
Top
0

GRZEGORZ80 wrote:z tego co wiem to rozmowy na stacjonarne w Virgin sa za darmo


Tylko za dodatkową opłatą Ł5. Chyba, że w promocji dodają za friko, ale w standardzie tego nie ma.
Pozdrawiam.
Andrzej.
User avatar
Acid Drinker
Stały Bywalec
 
 
Posts: 420
Age: 41
Joined: 21 Dec 2009, 00:25
Location: Erdington/Radom
Reputation point: 7
Neutralny
Top
0

PostNapisane by Guest » 7 Aug 2010, 22:42 Re: Internet Virgin Media... Pomocy! wazne!

maja tam polaka na imie ma o ile pamiętam Marek

Guest
 
 
Top
0

MalePostNapisane by lemon » 8 Aug 2010, 09:30 Re: Internet Virgin Media... Pomocy! wazne!

Jeśli chodzi o załatwianie sprawy przez telefon- osobiście odradzam. Jestem w Virgin od dwóch lat i miałem kilkakrotnie problemy z ich usługami, za każdym razem kiedy takowy problem się pojawiał dzwoniłem na ich infolinię i szukałem pomocy, niestety nie mając telefonu z Vergin płaciłem za połączenia (całkiem sporo) a ich infolinia to siatka połączonych wspólnie automatycznych sekretarek odsyłających do siebie nawzajem po wybraniu tonowo numeru. Zwykle w godzinach wieczornych trafić można na konsultanta, są oni jednak mało pomocni gdyż odsyłają do technika pod którego nr wewnętrznym znów znajduje się automat. Któregoś dnia poszedłem do po rozum do głowy i skierowałem się bezpośrednio do sklepu prosząc aby pracownik w moim imieniu zadzwonił na ich infolinię i on sam przyznał mi że nie ma to większego sensu i szkoda na to czasu. Zadzwonił pod numer bezpośredni któregoś z techników i ten załatwił sprawę. Uważam więc, iż tak najprędzej można wyjaśnić wszelkie wątpliwości. A jeśli pracuje tam Polak(ja osobiście nie poznałem) to jeszcze lepiej
pzdr

lemon
Raczkujący
 
 
Posts: 56
Joined: 27 Jul 2009, 17:20
Reputation point: 10
Neutralny
Top
0


  • Similar topics
    Replies
    Last post
Return to HYDE PARK