Sprzedaż flata przez landlorda

Rozmowy na temat mieszkań o tym jak mieszkacie, jakie dzielnice polecacie itd...

FemalePostNapisane by Aniger180 » 25 Feb 2015, 13:30 Sprzedaż flata przez landlorda

Witam!

Moze ktos moze doradzic co zrobić. Mianowicie razem z mezem i dwójką dzieci wynajmujemy flata. Nasz landlord chce sprzedac tego flata. I własnie odnośnie tej sytuacji mam pytanie. Nie stac nas aby kupic tutaj dom lub flata gdyż nie mamy pieniędzy na depozyt. Co do wynajecia tez nie za ciekawie gdyz nie mamy za wiele oszczędności. a wiecie pewnie doskonale ze rent z góry plus depozyt wiec pewnie okolo 1000 funtow. 1'5 roku temu zlozylam papiery o mieszkanie socjalne, ale wiadomo ile sie czeka wiec nie mamy na co liczyc. Moze ktos z Was lub znajomi byli w takiej sytuacji i moze doradzicie co robic. czy nie czekac az landlord sprzeda tylko od razu ruszyc do cuncilu i mowic co i jak??
Proszę doradzcie bo nie chce zostac na bruku razem z dziecmi.

Aniger180
Przyczajony
 
 
Posts: 3
Joined: 23 Aug 2011, 09:14
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by karjo » 25 Feb 2015, 21:05 Re: Sprzedaż flata przez landlorda

Porozmawiac z landlordem, byc moze lokal bedzie sprzedany pod dalszy wynajem i po prostu zmieni sie landlord, reszta umowy pozostanie utrzymana.
A w tym czasie pozostaje odkladac mozliwie duza czesc zarobkow na rzecz poszukiwania kolejnego mieszkania, 1000£ nie jest niebotyczna kwota, mozna sprobowac nadgodzin, dodatkowej pracy, przy 2 osobach pracujacych jest to wykonalne.
Poza tym oszczednosci ?
A awaryjnie overdraft, pozyczka z banku, od rodziny, znajomych.
Na lokal socjalny mozna czekac dlugo i dostac w takim stanie, ze 1000£ moze byc malo na doprowadzenie do stanu do zamieszkania.
Do tego stres zmiany szkoly, sasiedztwo tez moze nie zachwycic.

karjo
Rozeznany
 
 
Posts: 269
Joined: 27 Feb 2008, 11:23
Reputation point: 17
Neutralny
Top
3

FemalePostNapisane by agg » 26 Feb 2015, 17:03 Re: Sprzedaż flata przez landlorda

Dokladnie, jak wyzej. Zawsze mozna wziasc jakas pozyczke mala z banku lub od przyjaciol. Pewnie macie depozyt z obecny flat wiec go Wam zwroca I splacicie od razu to co pozyczyliscie. Nie Wy pierwsi I ostatni w takiej sytuacji.
Image
CATCH ME... IF YOU CAN!!! :D
User avatar
agg
Wtajemniczony
 
 
Posts: 2154
Age: 38
Joined: 13 Feb 2007, 18:32
Location: Gdansk/Birmingham
Reputation point: 146
SzanowanySzanowany
Top
0

MalePostNapisane by Mack » 26 Feb 2015, 20:21 Re: Sprzedaż flata przez landlorda

Jest jeszcze jedna kwestia. Zalezy na jak dlugo masz podpisana umowe najmu z landlordem. Nie moze was wyrzucic na bruk nawet jak sprzeda mieszkanie jezeli macie wazna umowe :D . Bylem w podobnej sytuacji I powiedzialem ze jezeli nie znajda mi nowego domu, nie oplaca depozytu I oplat administracyjnych (inna agencja) to sie nie wyprowadze ( moja umowa konczyla sie za 10 msc :D ) Marudzili, stekali ale prawo bylo po mojej stronie wiec szybko zalatwili sprawe I nawet vana mi oplacili :P

Mack
Początkujący
 
 
Posts: 26
Joined: 30 Apr 2010, 12:57
Location: sam nie wiem
Reputation point: 4
Neutralny
Top
0


  • Similar topics
    Replies
    Last post
Return to MIESZKANIE

Who is online

Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot]
cron