Problem z ogrzewaniem
Rozmowy na temat mieszkań o tym jak mieszkacie, jakie dzielnice polecacie itd...
Witam.prosze o pomoc.sama nie wiem juz co moge z tym problemem zrobic.wynajelam dom przez agencje BILLINGHAM COOKE ZE STOURBRIDGE.a wiec tak.piec centralnego ogrzewania (gas) nie dziala jak powinien.co chwile trzeba dopuszczac wode bo ucieka.zepsuka sie jakas czesc.poinformowalam agencje.przyslali fachowca.ten przecyscil.ale dalej to samo.powiedzial ze trzeba kupic nowa czesc.ale musi skontaktowac sie z agencja.no i cisza!znowu dzwonie do agencji. a oni ze musza porozumiec sie z wlascicielem.bo to droga czesc i tak dalej.i znowu nic!!!co drugi dzien dzwonie i caly czas to samo.jak sie skontaktuja i jak to tyko mozliwe i tak dalej.trwa to juz 3 tydzien.rece opadaja!!!tankuje gas a woda sie grzeje i wulewa na zewnatrz.co chwile spada do zera.w salonie kominek caly czas grzeje bo zimno a to koszta!moze ktos bylby tak uprzejmy i doradzi mi jak ta sprawe zalatwic.do kogo sie zglosic?chyba jest ktos nad tymi gnojami??zeby to zalatwic!czuje sie olewana!! i zarazem bezsilna! z gory dziekuje za odpowiedzi!! :-)))
pozdrawiam daria.
-
-
daria41
- Przyczajony
-
-
- Posts: 2
- Age: 53
- Joined: 3 Feb 2012, 15:31
- Location: brierley hill
- Reputation point: 0
-
Dokladnie tak jak napisal Jaculski - idziesz do agencji wlasnie z takim pismem w dwoch kopiach jedna dla Ciebie jedna dla nich , dajesz pani/panu do podpisu obie kopie ze otrzymal w tym i w tym dniu . W pismie musisz zaznaczyc ze problem trwa 3 tygodnie i ze dajesz im 7 dni kalendarzowych w przypadku nie naprawienia zaplacisz sama ale koszta beda potracone z rentu . I czekasz:)nie dzwon do nich niech oni teraz sie martwia . Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki .
P.s Pamietaj zebys miala podpis ze otrzymali takie pismo od Ciebie imie nazwisko + podpis + data .
W ich obowiazku jest naprawic usterke w ciagu 72 godz .W szczegolnosci przy takiej pogodzie.
Healing process complete . Keep Moving
-
-
Dj T
- Rozeznany
-
-
- Posts: 204
- Age: 43
- Joined: 14 Aug 2011, 18:30
- Location: Edgbaston
- Reputation point: 77
-
dokladnie, mialem podobnie z agencja powiedzmy xxx
wprowadzajac sie zwracalem im uwage co chce by naprawili, oczywiscie wszystko mialo byc zrobione na czasie. pomieszkalem tak dwa miesiace proszac sie landlorda jak i agencji by w koncu zareagowali. w koncu jakos 5 dni przed zabraniem kasy z mojego konta skasowalem direct debit, napisalem list, dolaczylem fotki i zrobilem 3 kopie. w liscie napisalem dlaczego direct debit zostal usuniety, i dlaczego wstrzymuje sie od zaplacenia czynszu. dom nie spelnial warunkow na jakie sie zgodzilem wiec nie jestem dalej zobowiazany do placenia czynszu. dodalem tez ze jestem otwarty na jakiekolwiek zalatwianie sprawy poprzez rzadowe instytucje w razie problemow z landlordem/agencja.
godzine od podpisania przez agencje, zadzwonil landlord ze robotnicy wrocili z urlopu wlasnie dzisiaj i chce sie umowic, ja na to ze ok ale jutro bo wychodze na impreze.... na drugi dzien z rana telefon ja na kacu i robotnicy wykonujacy swoja prace. w momencie gdy skonczyli (co zajelo im 4 dni) landlord dostal kase na czas. od tamtej pory sam co jakis czas dzwonil czy jestem happy itp...
-
-
moloqu
- Raczkujący
-
-
- Posts: 54
- Joined: 12 Oct 2010, 08:14
- Reputation point: 1
-
Witam.Serdecznie dziekuje!!Za odpowiedzi na moj problem.naprawde wielkie dzieki!!!!!!i pozdrawiam!!!!daria
-
-
daria41
- Przyczajony
-
-
- Posts: 2
- Age: 53
- Joined: 3 Feb 2012, 15:31
- Location: brierley hill
- Reputation point: 0
-
Return to MIESZKANIE