Darmowa sesja w studiu nagraniowym

Tu można porozmawiać o różnych wydarzeniach i imprezach, koncertach itd...

MalePostNapisane by BlueLemon » 16 Feb 2010, 21:10 Darmowa sesja w studiu nagraniowym

Jestem studentem Music Technology w Wolverhampton College. Jako finalny projekt mam za zadanie przeprowadzenie sesji nagraniowej w studiu.

W przypadku, gdy student nie jest uzdolniony instrumentalnie ani wokalnie może przyprowadzić do studia kogokolwiek z zewnątrz, nawet cały zespół. Dlatego poszukuje osoby lub kapeli do współpracy. Nie ma żadnych wymagań co do poziomu lub gatunku muzyki - to w moim projekcie nie jest oceniane.

Mówiąc najprościej, ja zyskuje zaliczenie przedmiotu, a chętna osoba dostaje świetną szansę na zaznajomienie się z klimatem pracy w studiu oraz nagrania sobie materiału np. demo. Myślę, że warto skorzystać z okazji, biorąc pod uwage koszta zabawy w profesionalnych studiach.

Do dyspozycji są dwa w pełni wyposażone studia; pianino, perkusja, el. perkusja, gitary (fender strat, ibanez, akustyki), gitara basowa, wzmacniacze (peavey, marshall), pełen zestaw mikrofonów i cała masa sprzętu do nagrywania (kompresory, eq, efekty itp.); są również te bajery do miksowania na płytach winylowych, ale na tym się nie znam.

Gdyby chętna była pojedyńcza osoba - instrumentalista lub wokal, to możliwe, że udałoby się zegrać z innymi ludźmi z grupy lub mógłbym się postarać o zapewnienie syntetycznego podkładu. Możliwości są bardzo szerokie.

1-szego marca jednak będe musiał się już mniej-więcej określić i zaplanować nagranie.
Nagranie odbywało by się w przeciągu 10 kolejnych tygodni od początku marca; na pewno będzie to poniedziałek w godzinach 18:00 - 21:00. W zależności od skomplikowania projektu, moge zabookować maksymalnie 3 takie sesje, chociaż jedna też wystarczy.