Drodzy Panowie :)

Dyskusje na temat wszystkiego, co ma kółka. Samochody, motory, rowery; sprawy techniczne ;

FemalePostNapisane by kiya21 » 20 Oct 2010, 19:03 Drodzy Panowie :)

Otoż zamierzam kupic samochod :] jestem mlodym kierowca (mam rok prawo jazdy) i na dniach planuje kupno samochodu, chcialabym tylko zapytac sie jakie modele powinny mnie interesowac?? pozdrawiam Magda

kiya21
Początkujący
 
 
Posts: 18
Age: 32
Joined: 21 Sep 2010, 10:15
Location: Wolver/Bham
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by maniek2140 » 20 Oct 2010, 19:21 Re: Drodzy Panowie :)

najlepiej najtansze i zmalym silnikiem zeby placic niskie ubezpieczenie pozdraiwam

maniek2140
Raczkujący
 
 
Posts: 54
Joined: 12 Jan 2007, 22:08
Reputation point: -7
Wyśmiewca
Top
0

FemalePostNapisane by kiya21 » 20 Oct 2010, 19:28 Re: Drodzy Panowie :)

maniek2140 wrote:najlepiej najtansze i zmalym silnikiem zeby placic niskie ubezpieczenie pozdraiwam


a co sadzisz o ford fiesta 1,3 silnik ??

kiya21
Początkujący
 
 
Posts: 18
Age: 32
Joined: 21 Sep 2010, 10:15
Location: Wolver/Bham
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by MrFranek » 20 Oct 2010, 20:27 Re: Drodzy Panowie :)

sprawdzona konstrukcja, silnik niezbyt skomplikowany, tanie czesci i chyba lancuch rozrzadu jak sie nie myle:) pozdrawiam

MrFranek
Przyczajony
 
 
Posts: 6
Joined: 10 Sep 2010, 16:06
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by dworek » 20 Oct 2010, 22:10 Re: Drodzy Panowie :)

witam , moze jeszcze podaj jakis przedzial cenowy to bedzie latwiej cos polecic , ja osobiscie polecam seata ibize 1.2 benzynka rocznik tak po 2003 roku , swietne autko i ladne , ja osobiscie kupilem taki swojej kobiecie i jest bardzo zadowolona , pozdrawiam i powodzonka

dworek
Początkujący
 
 
Posts: 41
Joined: 24 Aug 2007, 22:44
Reputation point: 9
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by kiya21 » 20 Oct 2010, 22:27 Re: Drodzy Panowie :)