jaki olej do wspomagania ??????????

Dyskusje na temat wszystkiego, co ma kółka. Samochody, motory, rowery; sprawy techniczne ;

MalePostNapisane by daro31 » 8 Feb 2008, 21:08 jaki olej do wspomagania ??????????

Witam, jak w temacie mam rover 75 ale nie wiem jaki mam kupic olej do wspomagania patrzylem w halfordsie ale tam w ich ksiazkach nie ma danych na ten temat, sa tylko wpisane kreseczki, mam rover 75 , 1.8, z 2001
prosze o info na ten temat, z gory dzieki
pozdrawiam

P.S. to samo mam z plynem hamulcowym.
daro31
User avatar
daro31
Raczkujący
 
 
Posts: 69
Joined: 9 Oct 2007, 19:41
Location: Olsztyn - Birmingham
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by plazermen » 8 Feb 2008, 21:26 Re: jaki olej do wspomagania ??????????

ja tam nie jestem mechanikiem samochodowym ale u mnie we wspomaganiu ten sam plyn co w hamulcach: dot4
User avatar
plazermen
Wtajemniczony
 
 
Posts: 2075
Age: 44
Joined: 10 Jun 2006, 20:52
Location: że znowu
Reputation point: 92
Poczciwy
Top
0

MalePostNapisane by wsiaz » 9 Feb 2008, 08:09 Re: jaki olej do wspomagania ??????????

ja mam w sumie inne auto niz rover, a plyn do wspomagania nie ma znaczenia jaki wlejesz bo kiedys uzupelnialem u mechanika opaska jedna sie poluzowala u mialem wyciek az zaczelo trzec wspomaganie, pozniej kupilem u mechanika plyn zapoomnialem nazwy cena k 6 funtow za litr i wspomaganie dziala.
User avatar
wsiaz
Zadomowiony
 
 
Posts: 833
Joined: 23 Jan 2007, 23:03
Reputation point: -1
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by Irekk » 11 Feb 2008, 14:47 Re: jaki olej do wspomagania ??????????

witam,

wbrew pozorom ma znaczenie co sie leje... ;)
szczegolnie, gdyby za rada tu piszacych nalac DOTa (płyn hamulcowy) do ukladu wspomagania kierownicy w Roverze 75... Mogloby drogo kosztowac...
W tym samochodzie, jak i w wielu innych wspolczesnych autkach, lejemy do wspomagania olej ATF Dexron III. Dostepny na kazdej stacji benzynowej...