Passat b5 1.8T - bialy dym

Dyskusje na temat wszystkiego, co ma kółka. Samochody, motory, rowery; sprawy techniczne ;

MalePostNapisane by abic660 » 13 Mar 2012, 07:08 Passat b5 1.8T - bialy dym

Witam potrzebuje informacji odnosnie co moglo sie popsuc a dokladniej posiadam passata b5 1.8T silnik pracowal normalnie az do weekendu kiedy odmowil posluszensta nie idzie go odpalic a przy probie wydostaje sie z wydechu bialy dym. Znajomi powiedzieli ze siadlo turbo ktore obecnie wymienilem ale nic to nie dalo moze ktos moze cos podpowiedziec z gory dziekuje pozdrawiam

abic660
Początkujący
 
 
Posts: 15
Joined: 12 Feb 2012, 14:18
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by plazermen » 13 Mar 2012, 07:42 Re: Passat b5 1.8T - bialy dym

Biały dym bywa często efektem przedostawania się płynu z układu chłodzenia do komory spalania silnika. Silniki vw ostatnimi laty miały korpusy głowicy ze źle dobranego stopu aluminium i pękały jak szalone. Także będzie drogo panie dzieju, bo skoro wyciek z turbo wykluczyłeś to pozostaje już tylko ta ewentualność - no jest jeszcze szansa uszkodzonej uszczelki, ale doświadczenie mówi że niewielka.
User avatar
plazermen
Wtajemniczony
 
 
Posts: 2075
Age: 44
Joined: 10 Jun 2006, 20:52
Location: że znowu
Reputation point: 92
Poczciwy
Top
0

MalePostNapisane by chmiel » 13 Mar 2012, 07:52 Re: Passat b5 1.8T - bialy dym

Witaj,

o ile dobrze pamiętam głowice pękały w silnikach 2.0 tdi.
Chcesz dobrą radę :D :D :D ?
Nie słuchaj nikogo tylko wezwij jakiegoś mechanika, lub jesli masz assistance, zadzwoń do tej firmy i powiedz, że Ci się zepsuł samochód i nie możesz go odpalić, przyjada i podadzą Ci wstępną diagnozę.
Nie ładuj pieniędzy w ten samochód i nie wymieniaj części dopóki nie znasz usterki.


Mam nadzieję, że pomogłem.
:-))

chmiel
Rozeznany
 
 
Posts: 204
Age: 41
Joined: 5 Jan 2008, 16:07
Location: West Midlands
Reputation point: 13
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by xerdox » 13 Mar 2012, 12:34 Re: Passat b5 1.8T - bialy dym

prawdopodobnie uszczelka pod glowica peka na wiele sposobów. nie musi byc sladu płynu w
oleju jak za autem jest biały dym. proponuje sprawdzic poziom płynu
chłodniczego. jesli ubyło ,to znaczy ,ze płyn dostaje sie do komory
spalania.padnieta turbina to najczesciej ciemnoszary albo niebieskawy dym (za
sprawa felernej surki smarowania turbiny w 1.8 T padaja czesto). biały
swiadczy raczej o uszczelce,albo peknietej głowicy. ta usterka zdaza sie
bardzo rzadko w 1.8 T . warto wiec sprawdzic czy przyczyna nie było przegrzanie
silnika (padniety czujnik temperatury silnika , wiskoza
wentylatora)

xerdox
Rozeznany
 
 
Posts: 131
Age: 31
Joined: 14 Jul 2010, 19:44
Location: Wolverhampton
Reputation point: 5
Neutralny
Top
0


  • Similar topics
    Replies
    Last post
Return to MOTORYZACJA