Bn H7 hid xenon conversin kit

Dyskusje na temat wszystkiego, co ma kółka. Samochody, motory, rowery; sprawy techniczne ;

MalePostNapisane by AdamBoltryk » 29 Sep 2011, 18:13 Re: Bn H7 hid xenon conversin kit

Benio wrote:to niech go zaczna w koncu porzadnie serwisowac jezeli pojawia sie kaluza pod dywanikiwm to z
znaczy ze cos jest nie tak... modul komfortu ktory sie znajduje pod siedzeniem sobie plywa w wodzie i nic dziwngo ze auto odmawia posluszenstwa

Byli w prywatnych warsztatach i serwisie VW. Wszyscy serwisanci rozłożyli ręce. W VW oddali samochód, bo już nie na gwarancji :)

Pozdrawiam
PS. Kolejny Urban legend - serwisanci w serwisach firmowych są lepszymi mechanikami od tych z prywatnych :) Prawda jest taka, że są lepiej wyposażeni w sprzęt diagnostyczny/klucze itd, a to nie czyni z nich lepszych fachowców :) To, że tak sami uważają to już inna bajka...

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posts: 2527
Joined: 6 Dec 2008, 12:19
Reputation point: 183
SzanowanySzanowany
Top
0

MalePostNapisane by Benio » 29 Sep 2011, 18:47 Re: Bn H7 hid xenon conversin kit

Draco wrote:
Benio wrote:
tylko jesli auto jest bezawaryjne to jakim prawem ta woda sie tam dostaje? przeciez auta bezawaryjne nie musza odwiedzac serwisy z innych powodow, jak wymiana czesci i plynow eksploatacyjnych???




...a ten dalej swoje. Bijesz pianę i dalsza rozmowa w tym temacie nie ma sensu ::stop::

Dodano: -- 29 wrz 2011, o 19:32 --

AdamBoltryk wrote:
Benio wrote:
PS. Kolejny Urban legend - serwisanci w serwisach firmowych są lepszymi mechanikami od tych z prywatnych :) Prawda jest taka, że są lepiej wyposażeni w sprzęt diagnostyczny/klucze itd, a to nie czyni z nich lepszych fachowców :) To, że tak sami uważają to już inna bajka...


No to mnie wrzuciłeś do jednego wora :? ale z drugiej strony skąd mogłeś wiedzieć
pozdrawiam 8)

Benio
Raczkujący
 
 
Posts: 53
Age: 40
Joined: 25 Nov 2007, 14:11
Location: Stafford/PL-DLE
Reputation point: -7
Wyśmiewca
Top
0

MalePostNapisane by VA » 29 Sep 2011, 20:01 Re: Bn H7 hid xenon conversin kit

Draco wrote:nikt tu nie zadzrosci tobie passata, wrecz przeciwnie, to auto jest bardziej popularne wsrod polakow w uk niz kiedys maluszek w pl...

Skąd ta teza? Ja nie znam żadnego Polaka, który ma Passata, ale mają samochody wszelakich innych marek i typów.

Draco wrote:tylko jesli auto jest bezawaryjne to jakim prawem ta woda sie tam dostaje? przeciez auta bezawaryjne nie musza odwiedzac serwisy z innych powodow, jak wymiana czesci i plynow eksploatacyjnych???

Jak samochód stoi w garażu, to nawet na serwisy nie musi za często jeździć :mrgreen:
Wiele razy słyszałem jak ludzie mówili, że w ich samochodzie nic nie trzeba naprawiać, bo się nic nie psuje. To że, na przykład, ABS nie działa - "to drobiazg, po za tym nic mi się nie psuje" odpowiada właściciel niepsującego się samochodu. Więc jak słyszę, że ktoś mówi, że ma bezawaryjny samochód, to się uśmiecham myśląc, że ta fura to już się tylko na złom nadaje.
VA
User avatar
VA
Zaangażowany
 
 
Posts: 1148
Joined: 26 Aug 2006, 12:49
Location: Birmingham
Reputation point: 112
SzanowanySzanowany
Top
0

MalePostNapisane by AdamBoltryk » 29 Sep 2011, 20:28 Re: Bn H7 hid xenon conversin kit

Benio, skoro pracujesz w serwisach firmowych, to wiesz dobrze, jacy "fachowcy" potrafią tam pracować. I nie mówię, że wszyscy są "fachowcami". Papiery mocne, ale jak co do czego przychodzi to d.. sałata... Mają szkolenia, certyfikaty a nie potrafią ruszyć głową. I jak coś im nie działa - wymienić :)
Ja swoim Focusem przejechałem 96 tys km na oryginalnych szczękach (auto z salonu). W serwisie by mi już je 3 razy wymienili (wg. diagramu co 30 tys.) i nikt by nie patrzył na ich faktyczne zużycie. Książka serwisowa mówi wymienić, to wymieniamy.

Może się mylę?

Pozdrawiam

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posts: 2527
Joined: 6 Dec 2008, 12:19
Reputation point: 183
SzanowanySzanowany
Top
0

MalePostNapisane by Thomas » 30 Sep 2011, 14:04 Re: Bn H7 hid xenon conversin kit

VA wrote:Jak samochód stoi w garażu, to nawet na serwisy nie musi za często jeździć
Wiele razy słyszałem jak ludzie mówili, że w ich samochodzie nic nie trzeba naprawiać, bo się nic nie psuje. To że, na przykład, ABS nie działa - "to drobiazg, po za tym nic mi się nie psuje" odpowiada właściciel niepsującego się samochodu. Więc jak słyszę, że ktoś mówi, że ma bezawaryjny samochód, to się uśmiecham myśląc, że ta fura to już się tylko na złom nadaje.


Na temat twojego samochodu tez zlego slowa nie moge powiedziec, fakt ze ja mialem oktawie w starej kascie z 2000r ale rowniez bardzo dobrze sie sprawowala.
Oktawia ma jedna wade w wersii diesel po ok 6-7 latach psuja sie przeplywomierze. Ale mimo usterki pojazd nie rozkraczy sie tylko z biegiem czasu traci moc az to momentu kiedy wyprzedzanie malucha staje sie wyzwaniem.
...
User avatar
Thomas
Zaangażowany
 
 
Posts: 1369
Age: 42
Joined: 2 Sep 2006, 19:42
Location: Hill Top, W brom
Reputation point: 67
Poczciwy
Top
0

MalePostNapisane by VA » 30 Sep 2011, 19:05 Re: Bn H7 hid xenon conversin kit

Thomas wrote:Oktawia ma jedna wade w wersii diesel po ok 6-7 latach psuja sie przeplywomierze.

Obecnie samochody się psują nie koniecznie ze względu na ich trwałość, a głównie ze względu na zwiększoną liczbę elementów. Przepływomierz jest jedną z części, których wcześniej nie było w samochodach, ale czy to może być miarą awaryjności? W każdym samochodzie padnie po kilku latach, tak samo jak spali się żarówka.

Wracając do głównego tematu, są firmy zajmujące się przerabianiem reflektorów na xenony, jest to znacznie droższe niż chińskie kity z ebaya, ale znacznie pewniejsze i bezpieczniejsze, dostosowane do reflektorów, oraz można liczyć na homologację.
VA
User avatar
VA
Zaangażowany
 
 
Posts: 1148
Joined: 26 Aug 2006, 12:49
Location: Birmingham
Reputation point: 112
SzanowanySzanowany
Top
0

MalePostNapisane by Thomas » 30 Sep 2011, 21:28 Re: Bn H7 hid xenon conversin kit

VA wrote:Obecnie samochody się psują nie koniecznie ze względu na ich trwałość, a głównie ze względu na zwiększoną liczbę elementów. Przepływomierz jest jedną z części, których wcześniej nie było w samochodach, ale czy to może być miarą awaryjności? W każdym samochodzie padnie po kilku latach, tak samo jak spali się żarówka.


To logiczne ze im wiecej elementow tym wieksze prawdopodobienstwo awarii, z tego zalozenia wychodzila toyota kiedy produkowala bardzo udana avensis ktora miala z tego co pamietam w sumie 1000 czesci mniej od europejczyka (wliczajac srobki).
Jednak skutkowalo to znacznie drozszymi naprawami zespolonych elementow poza tym, firma o malo co by splajowala wiec wypuscila nowa avensis i sie teraz odkuwaja.

Tak na prawde firmy robia swiadomie samochody ktore sie psuja bo przeciez koncerny najwiecej zarabiaja na czesciach zamiennych nie na samej sprzedazy samochodow.

VA wrote:Wracając do głównego tematu, są firmy zajmujące się przerabianiem reflektorów na xenony, jest to znacznie droższe niż chińskie kity z ebaya, ale znacznie pewniejsze i bezpieczniejsze, dostosowane do reflektorów, oraz można liczyć na homologację.


BEz piepszenia najlepszym i najtanszym rozwiazaniem jest kupno lamp xenonowych ze szrodu. Wystarczy znalezc swoj model ktory dostal strzala w tylek i juz.
...
User avatar
Thomas
Zaangażowany
 
 
Posts: 1369
Age: 42
Joined: 2 Sep 2006, 19:42
Location: Hill Top, W brom
Reputation point: 67
Poczciwy
Top
0

Previous

  • Similar topics
    Replies
    Last post
Return to MOTORYZACJA