Automatyczna skrzynia biegow

Dyskusje na temat wszystkiego, co ma kółka. Samochody, motory, rowery; sprawy techniczne ;

PostNapisane by Guest » 23 Nov 2010, 19:27 Re: Automatyczna skrzynia biegow

a czy wiecie wielcy mi znawcy ze jest cos takiego w kazdej skrzyni automatycznej jak Filtr Oleju przy ktorym nie wystarczy wymiana tylko samego oleju


nie mow, ze az tak masz ludzi za idiotow? czy masz tak mala wiedze, ze sam tego nei wiedziales, ze w praktycznie kazdym urzadzeniu, gdzie pracuje olej jest i filtr, ktory sie wymienia lacznie z olejem? to tak jakbys nie zmienil gaci biorac prysznic :)

wszystko zalezy od przebiegu jaki przebieg taki olej idzie jego lepkoscia


i tu pokazales, ze naprawde nie masz zielonego pojecia o olejach, znam auta, ktore jezdza perfekcyjnie na olejach 5W/40 z przebiegami ponad pol miliona km.

krisbrumm co do ciebie to bez porownania Mobil wygrywa przy Castrolu co jest przereklamowane hmm w megane 1.6 tu w uk mialem castrol totalny dziad dolewac musialem co jakis czas glosny dzwiek silnika bo ponoc mowili ze jest najlepszy wiec sprawdzilem i podziekowalem , kolega zalewal tez castrol caly czas do vx,opel calibra i tez mu popieral silnik olej polecilem mu wymiane na mobila i jakos do dzisiaj jest zadowolony



no tak sie stalo bo miales, juz zdecelowany silnik, zalany poprzednio jakims syfem, ktory wszystko pozaklejal a jak wlales prawdziwy dobry olej to ci wymyl ladnie silnik i wyszlo jego zuzycie, pozniej kolega znow dal tobie ten syf i ladnie wszystko sie znow zakleilo, powodzenia w robieniu duzych przebiegow tym szrotem.

Guest
 
 
Top
0

MalePostNapisane by krzys12 » 23 Nov 2010, 21:08 Re: Automatyczna skrzynia biegow

ja tylko stwierdzam i pisze to co mam z wlasnego doswiadczenia ;) :-P

Pojecia sa obszerne ;)) to wlasnie widac u ciebie kopiuj wklej dodaj zobatrz w google w ktorej ksiazce tak pisalo ? prosze cie ;)

nie rob sensacji , bo ja sie dziele perfekcyjnie swoimi info.

Cytat
szrot he he to wsiadaj do swojej formuly i zwijaj gumy najlepiej na Hipolu jak pamietasz taki olej :mrgreen:
User avatar
krzys12
Raczkujący
 
 
Posts: 81
Age: 37
Joined: 20 May 2009, 20:24
Location: Birmingham/Gorlice
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

PostNapisane by Guest » 24 Nov 2010, 06:57 Re: Automatyczna skrzynia biegow

krzys12 wrote: w ktorej ksiazce tak pisalo ?


jesli juz to nie "pisalo" a "bylo napisane"...

reszta bez komentarza...

Guest
 
 
Top
0

MalePostNapisane by krisbrumm » 25 Nov 2010, 20:38 Re: Automatyczna skrzynia biegow

krzys12 wrote: na przekruj tego

Chyba powinno być: " na przekrój", a w zasadzie, w tym kontekście, "na przekór"

Nie możesz mi powiedziec, że ktoś, kto nie potrafi skonstruować prawidłowo zdania (szkoła podstawowa), może mieć WIEDZĘ w przedmiotowym temacie.

krzys12 wrote:a czy wiecie wielcy mi znawcy ze jest cos takiego w kazdej skrzyni automatycznej jak Filtr Oleju

Krzys12, podejrzewam,że jeszcze prawa jazdy nie miałes, jak już o tym wiedziałem.
Ponadto, jeżeli dalej kojarzysz olej z marką, a nie z lepkością, to nie mamy o czym dyskutować.

Każde auto wymaga oleju o innej lepkości (kinematycznej, poniekąd).Nie możesz oczekiwać, że podczas gdy olej np.0W40 w jednym samochodzie pracował świetnie, w innym też będzie podobnie działał!
Porównywanie Calibry do nowego auta to jak porównywanie Anji Rubik do twojej teściowej.

Draco wrote:pozniej kolega znow dal tobie ten syf i ladnie wszystko sie znow zakleilo

draco, to nie jest ta, że silnik sie tak na poczekaniu "zakleja" i z powrotem "odkleja", nawarstwianie nagaru, to conajmniej 150tyś.km ( w dieslu myslę że nawet krócej).A pozatym zastanawia mnie, co miałeś na mśli pisząc o zaklejaniu"wszystko". Myślę, że chyba najbardziej zakleja się miseczka spręzyny zaworowej :-P

jedynym miejscem w silniku, gdzie nagar ma wpływ na jego pracę, to rowek w dolnym pierścieniu, zwanym olejowym.I służy do usuwania nadmiaru oleju z gładzi cylindrowej do otworków w rowku pierścieniowym.Bardzo często, ten rowek( nacięcia) za zabite nagarem, co w zasadzie dyskwalifikuje go jako zgarniacz nadmiaru oleju.Ale to potrzeba paaarę lat pracy w warsztacie, przy silnikach, żeby to wiedzieć.
nagar ponadto lubi wpływać na popychacze hydrauliczne, gdyż są precyzyjnie spasowane, a ich zasada działania opiera się na lepkości oleju w danej temperaturze.stąd najczęściej głośna praca silnika.

Tak więc kolega Krzys12'a, który wymył silnik nowym olejem, musiałby zrobić co najmniej jakięś 150tyś.km, zanim coś mogłoby mu się z powrotem "pozaklejać"
Panowie, jak piszecie o oleju - a widze że dyskusja zeszła na temat producentów olejów, piszcie zawsze o jakiej klasie lepkości piszecie, żeby nie było porównywania wódki czystej z ciderem :oops:
Wszyscy patrzą, ale nie wszyscy widzą
User avatar
krisbrumm
Stały Bywalec
 
 
Posts: 362
Age: 45
Joined: 27 Sep 2010, 22:34
Location: Birmingham
Reputation point: 75
Poczciwy
Top
0

PostNapisane by Guest » 26 Nov 2010, 06:45 Re: Automatyczna skrzynia biegow

krisbrumm wrote:Tak więc kolega Krzys12'a, który wymył silnik nowym olejem, musiałby zrobić co najmniej jakięś 150tyś.km, zanim coś mogłoby mu się z powrotem "pozaklejać"


lub co jest tu czeste, nie wymieniac oleju na czas...

Guest
 
 
Top
0

MalePostNapisane by krisbrumm » 26 Nov 2010, 19:02 Re: Automatyczna skrzynia biegow

Dokładnie.Najczęstszy przypadek
User avatar
krisbrumm
Stały Bywalec
 
 
Posts: 362
Age: 45
Joined: 27 Sep 2010, 22:34
Location: Birmingham
Reputation point: 75
Poczciwy
Top
0

Previous

  • Similar topics
    Replies
    Last post
Return to MOTORYZACJA