Ściemnianie obrazu na ekranie

Dyskusje na temat komputerów(hardware, software, internet..), telefonów, oraz innego sprzętu elektronicznego. Problemy z działaniem, opinie, porady itp

MalePostNapisane by soniac » 20 May 2009, 11:32 Ściemnianie obrazu na ekranie

Bardzo często korzystam z tej funkcji jeśli długo czytam z ekranu laptopa.
Do tej pory miałem Windows XP, i aby ściemnić obraz robiłem tak;
prawą myszką naciskałem PROPERITES, potem , SETTING, potem ADVANCED itd., itd., ...
aż w końcu dochodziłem do opcji ściemniania lub rozjaśniania ekranu.

Teraz stałem się posiadaczem VISTY, i nie mam zielonego pojęcia jak ściemnić obraz?
Bardzo proszę o wskazówki, ale takie elementarne, jak najprościej ukazane bo nie znam się na komputerach.
I najlepiej po angielsku, bo windowsa Viste mam angielskiego.
Dziękuję.
User avatar
soniac
Rozeznany
 
 
Posts: 245
Joined: 24 Jun 2007, 20:05
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

PostNapisane by KA i PE » 20 May 2009, 12:24 Re: Ściemnianie obrazu na ekranie

jesli to jest laptop to na pewno ma klawisz 'function' [Fn] i na gorze na ktorychs klawiszach ma niebieskie/zielone ikonki sloneczka z plusem i minusem. naciskasz fn (trzymasz) i rozjasniasz czy sciemniasz odpowiednim sloneczkiem.jesli nie to klikasz na ikone baterii i tam masz 'more power options' wsrod nich jest 'adjust display brightness'. w domowym nie pamietam (na pewno tez sa 'power options'). sprawdze kiedy dotre do domu

pozdr

pe

KA i PE
 
 
Top
0

FemalePostNapisane by Luiza » 20 May 2009, 12:45 Re: Ściemnianie obrazu na ekranie

Sloneczka sa na klawiszach F7 i F8.
Być szczerym to wypowiadać się zgodnie z tym, co się myśli. A nie wszystko, co się myśli wypowiadać na głos.
User avatar
Luiza
Wtajemniczony
 
 
Posts: 1911
Age: 42
Joined: 14 Mar 2008, 23:27
Reputation point: 71
Poczciwy
Top
0

MalePostNapisane by soniac » 20 May 2009, 23:01 Re: Ściemnianie obrazu na ekranie