nawigacja satelitarna - zakup

Dyskusje na temat komputerów(hardware, software, internet..), telefonów, oraz innego sprzętu elektronicznego. Problemy z działaniem, opinie, porady itp

MalePostNapisane by corrado1980 » 13 Jun 2007, 10:06 nawigacja satelitarna - zakup

jaką nawigację satelitarna polecacie kupić ?

wymagania to lub też , aż - to mapa również europy....

na co zwracać uwagę przy zakupie ? :oops:

corrado1980
Rozeznany
 
 
Posts: 137
Age: 40
Joined: 15 May 2007, 12:55
Location: birmingham
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by wsiaz » 13 Jun 2007, 10:30 Re: nawigacja satelitarna - zakup

Kup najtanszego tomtoma np go 700 , masz z mapa a jak chcesz najnowsze mapy to na priva, mapy za free
User avatar
wsiaz
Zadomowiony
 
 
Posts: 833
Joined: 23 Jan 2007, 23:03
Reputation point: -1
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by Yardley » 13 Jun 2007, 17:45 Re: nawigacja satelitarna - zakup

ja mam tomtom one v2 swietna sprawa w dlugie trasy :mrgreen: i dobre jest to ze niema problemow z mapami tak jak juz wsiaz, wspomnial bo wszystko jest na necie
User avatar
Yardley
Stały Bywalec
 
 
Posts: 367
Age: 40
Joined: 23 Jun 2006, 18:25
Location: Yardley
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by corrado1980 » 13 Jun 2007, 18:45 Re: nawigacja satelitarna - zakup

a jak cenowo wyglądają one ?


gdybyśmy zrobili porównanie ceny do jakości , to który by mógł wygrać :idea: ?

corrado1980
Rozeznany
 
 
Posts: 137
Age: 40
Joined: 15 May 2007, 12:55
Location: birmingham
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by metha » 13 Jun 2007, 18:57 Re: nawigacja satelitarna - zakup

podłącze się do pytania.. :grin:
Pogodnie przyjmuj to, co lata niosą.....
User avatar
metha
Raczkujący
 
 
Posts: 60
Age: 41
Joined: 7 May 2007, 10:33
Location: DerbyUK/ WLKP PL
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by Thomas » 13 Jun 2007, 19:47 Re: nawigacja satelitarna - zakup

a ja polecam PDA z antena GPS. dzieki temu mamy maly komputerek z nawigacja, dotego za mniejsze pieniadze
...
User avatar
Thomas
Zaangażowany
 
 
Posts: 1371
Age: 38
Joined: 2 Sep 2006, 19:42
Location: Hill Top, W brom
Reputation point: 67
Poczciwy
Top
0

MalePostNapisane by wsiaz » 13 Jun 2007, 20:25 Re: nawigacja satelitarna - zakup

Thomas wrote:a ja polecam PDA z antena GPS. dzieki temu mamy maly komputerek z nawigacja, dotego za mniejsze pieniadze


a powiedz mi do czego ci ten maly komputerek sluzy? Ja mam od poczatku tomtoma i jestem zadowolony, ostatnio mi upadl i przez 15 minut sie dostrajal na drodze, ale teraz jest oki.

Moim zdaniem zestaw to zestaw, kumpel jak kiedys kupil takie pda, to bulil za wszystko od uchwytu do map, w tomtomie masz wszystko gotowe do uzycia, najn0wsze mapy za free (zreszta pewniue do pda tez). Ja wyraze swoja opinie, ze jestem zadowolony z tomtoma, go 700 kosztowal 349funow- troche przeplacilem, ale musialem go kupic za tyle, bo to bylo bardzo p-ilne (3 godz przed wyjazdem do polski). Teraz za ta kase, a moze nawet i taniej masz tomtom 910 .
User avatar
wsiaz
Zadomowiony
 
 
Posts: 833
Joined: 23 Jan 2007, 23:03
Reputation point: -1
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by Thomas » 13 Jun 2007, 20:32 Re: nawigacja satelitarna - zakup

Ok uwazam ze tom tom jest super.
Ja poprostu za L200 rok temu dostalem urzadzenie na ktorym moge sobie np. obejrzec filmik w pracy :mrgreen: , ogladac fotki i wiele innych rzeczy. W sklad urzadzenia wchodzilo uchwyt ladowarka i wbudowana antena GPS. Dotego mam wgrana mape tom tom 5.1 cala europa, dotego destinator 6 (cala europa) i automapa polski XXL.
...
User avatar
Thomas
Zaangażowany
 
 
Posts: 1371
Age: 38
Joined: 2 Sep 2006, 19:42
Location: Hill Top, W brom
Reputation point: 67
Poczciwy
Top
0

MalePostNapisane by metha » 13 Jun 2007, 20:47 Re: nawigacja satelitarna - zakup

Thomas, jestem zainteresowany FS L200 :cool:
Jakieś info na priv, gdzie mogę dostać takiego?
Pogodnie przyjmuj to, co lata niosą.....
User avatar
metha
Raczkujący
 
 
Posts: 60
Age: 41
Joined: 7 May 2007, 10:33
Location: DerbyUK/ WLKP PL
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by Thomas » 13 Jun 2007, 20:48 Re: nawigacja satelitarna - zakup

metha wrote:Thomas, jestem zainteresowany FS L200
Jakieś info na priv, gdzie mogę dostać takiego?


moze najpierw rozszywfruj mi co to jest :neutral:
...
User avatar
Thomas
Zaangażowany
 
 
Posts: 1371
Age: 38
Joined: 2 Sep 2006, 19:42
Location: Hill Top, W brom
Reputation point: 67
Poczciwy
Top
0

MalePostNapisane by metha » 13 Jun 2007, 20:56 Re: nawigacja satelitarna - zakup

Źle zinterpretowałem...
Napisałeś 200GBP, a ja myślałem,że wymieniłeś model L200, czyli FujitsuSiemens...
Last edited by metha on 13 Jun 2007, 20:58, edited 1 time in total.
Pogodnie przyjmuj to, co lata niosą.....
User avatar
metha
Raczkujący
 
 
Posts: 60
Age: 41
Joined: 7 May 2007, 10:33
Location: DerbyUK/ WLKP PL
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by Edyta » 13 Jun 2007, 20:57 Re: nawigacja satelitarna - zakup

My mamy tomtom 910 i jestesmy zadowoleni-sprawdza sie na trasie, gorzej w Polsce-mapy sa malo dokladne.
User avatar
Edyta
Zadomowiony
 
 
Posts: 973
Age: 41
Joined: 11 Aug 2006, 18:00
Location: Polska
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by wsiaz » 13 Jun 2007, 21:29 Re: nawigacja satelitarna - zakup

Edyta wrote:My mamy tomtom 910 i jestesmy zadowoleni-sprawdza sie na trasie, gorzej w Polsce-mapy sa malo dokladne.


Czas zmienic mape , bo stara nieaktualna juz...
User avatar
wsiaz
Zadomowiony
 
 
Posts: 833
Joined: 23 Jan 2007, 23:03
Reputation point: -1
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by Fok@ » 13 Jun 2007, 21:33 Re: nawigacja satelitarna - zakup

Ja kupilem ostatnio TomTom ONE za jedyne 159 funa. Dokupilem karte 2GB i wlasnie zgrywam najnowsze mapy 6.75
User avatar
Fok@
Rozeznany
 
 
Posts: 196
Joined: 11 May 2006, 09:46
Location: Birmingham
Reputation point: 29
Pokojowy
Top
0

MalePostNapisane by vanwaestel » 15 Jun 2007, 06:02 Re: nawigacja satelitarna - zakup

niedyskretne pytanko: a gdzie mozna najnowsze mapy dostac? jedyne co mi tomek tomek sciaga to uaktualnienie oprogramowania... i tyle

vanwaestel
Stały Bywalec
 
 
Posts: 325
Age: 26
Joined: 15 Dec 2006, 20:12
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

Next

  • Similar topics
    Replies
    Last post
Return to KOMPUTERY I ELEKTRONIKA

Who is online

Users browsing this forum: No registered users