dobra fryzjerka?

Sprawy Kobiece. Rozmowy o Waszych smutkach, radościach, problemach , modzie, urodzie...

FemalePostNapisane by koniczyna » 30 Oct 2008, 19:50 dobra fryzjerka?

witam jestem tu nowa.czy zna ktos dobra fryzjerke w bham?ja znam tylko jedna i nie chce juz jej odwiedzac, bo zamiast wyjśc zadowolona z włosów to mam głowe pełna plotek!!!ta do której chodzilam poprzednio niestety wyjechała miala na imie ania tą która mi polecono ma na imie marta i mieszka na hall green.byłam u niej pierwszy i ostatni raz.zamiast skupiać sie na włosach to skupia sie na tym kto gdzie i kiedy.wyszlam od niej biedniejsza o 30f {co nie narzekam},ale bogatsza o plotki o ludziach z acocks green i okolice.masakra.dziewczyny jesli chcecie iśc poprostu zrobic wlosy to nie idżcie do marty bo minęła sie z powolaniem!!!.jesteśmy wszyscy na obczyznie i zamiast sie szanować to jednak nie można co u niektórych wyplenić obgadywania.same sobie wystawiamy opinie jako polki.prosze polećcie mi jakąś normalna fryzjerkę a nie pania z serii plotki i ploteczki.pozdrawiam koniczynka

koniczyna
Początkujący
 
 
Posts: 22
Joined: 30 Oct 2008, 16:20
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by koniczyna » 30 Oct 2008, 21:06 dobra fryzjerka

dzięki ci bardzo telefon zapisałam a tak nawiasem to ciekawe czemu jest twoim ulubionym fryzjerem?:) oczywiście żartuję.nie gniewaj się.ja poprostu strasznie zrazilam sie do tej dziewczyny.pewnie jakbym ja o ciebie spytała to też mialaby wiele do powiedzenia choc cie nie zna ale pewnie ktos jej cos powiedzial.dziękuje bardzo i pozdrawiam

koniczyna
Początkujący
 
 
Posts: 22
Joined: 30 Oct 2008, 16:20
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by asiula31 » 30 Oct 2008, 21:18 dobra fryzjerka

witam serdecznie ja też sie przejechałam i nasłuchałam o tej marcie z hall green.nie polecam najgorszemu wrogowi!!!reklamuje sie że dojazd do domu.zadzwonilam poprosilam to powiedziala że mam sobie znależć kogos innego bo to za daleko i chyba na całe szczęście bo opinie to ma jako plotkara a nie fryzjerka.nie dośc że jest niemila to jeszcze potrafi miec wymagania.jesli ktos sie reklamuje to chyba klient ustala warunki a ja jak zadzwonilam do niej to ona mi próbowała stawiac warunki tego typu że ona nie może teraz i wtedy kiedy ja chcę i do mnie ma za duzo mil tj 9 (a w ogłoszeniu nie ma nic o odległości) i jesli chce to mam dojechac do niej a jak nie to mam znależć sobie kogos innego.ja podziekowałam tej osobie i tyle.nie warto zawracać sobie nia głowy, no chyba że ktos chce znac wszystkie plotki birmingham.polecam gorąco również PAWLA pozdrawiam gorąco.a nazwisko tej niby fryzjerki to marta mazurek

asiula31
Początkujący
 
 
Posts: 14
Joined: 28 Oct 2007, 13:56
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by StepByStep » 30 Oct 2008, 21:34 Re: dobra fryzjerka?

a ja polecam Anie na Handsworth, przemila spokojna dziewczyna. A do tego po wyjsciu od niej bylam naprawde zadowolona. A propo-wlasnie jutro sie do niej wybieram :mrgreen: jak bedziesz chciala to moge podac Ci numer telefonu i adres. Pozdrawiam
nie jestem idealna, ale idealnie sobie z tym radze :)
User avatar
StepByStep
Rozeznany
 
 
Posts: 159
Age: 34
Joined: 6 Jan 2008, 14:18
Reputation point: 20
Pokojowy
Top
0

FemalePostNapisane by asiula31 » 30 Oct 2008, 21:37 dobra fryzjerka

jeśli jest to mozliwe to bardzo prosze o nr telefonu do ani bo moze to jest ta ania o której pisał koniczynka ponoc była bardzo zadowolona.buziaczki dla was forumowiczki pozdrawiam

asiula31
Początkujący
 
 
Posts: 14
Joined: 28 Oct 2007, 13:56
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by alkad » 31 Oct 2008, 09:38 fryzjerka Ania

jest też fryzjerka Ania na Acocks Green, obok polskiego sklepu, młoda, bardzo miła dziewczyna, powodzenia

alkad
Początkujący
 
 
Posts: 28
Joined: 5 Jun 2007, 18:26
Location: Wrocław
Reputation point: 3
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by Kasiuniaaa86 » 31 Oct 2008, 09:48 Re: dobra fryzjerka

koniczyna wrote:dzięki ci bardzo telefon zapisałam a tak nawiasem to ciekawe czemu jest twoim ulubionym fryzjerem?:) oczywiście żartuję.nie gniewaj się.ja poprostu strasznie zrazilam sie do tej dziewczyny.pewnie jakbym ja o ciebie spytała to też mialaby wiele do powiedzenia choc cie nie zna ale pewnie ktos jej cos powiedzial.dziękuje bardzo i pozdrawiam

ulubiony bo dobry z niego fryzjer hehe :) moim zdaniem faceci sa najlepszymi fryzjerami,w Polsce tez mnie zawsze facet scina,no i tutaj Pawel :)

Kasiuniaaa86
Początkujący
 
 
Posts: 43
Joined: 19 Jun 2007, 17:26
Location: Tipton
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by Yardley » 31 Oct 2008, 10:19 Re: fryzjerka Ania

alkad wrote:jest też fryzjerka Ania na Acocks Green, obok polskiego sklepu, młoda, bardzo miła dziewczyna, powodzenia


Kiedyś obcinałem się u niej i dla panów muszę odradzić jej usługi. Dla pewności bylem kilka razy ale za każdym musiałem sam się poprawiać. Jeżeli chodzi o damskie fryzury to robi to świetnie.
User avatar
Yardley
Stały Bywalec
 
 
Posts: 367
Age: 40
Joined: 23 Jun 2006, 18:25
Location: Yardley
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by magusia » 31 Oct 2008, 12:07 Re: dobra fryzjerka?

witam :) wlasnie przeczytalam wszystkie Wasze opinie na temat Marty i jestem w ciezkim szoku :-| Korzystalam z jej uslug i na prawde jestem bardzo zadowolona cenowo jak i jakosciowo. Dojechala do mnie (ok 9 mil) i nie robila mi problemow. Nie moge uwierzyc ze mowimy o jednej i tej samej osobie powaga....
"Taniec to nieme wyznanie miłosne."
Fiodor Dostojewski

magusia
Raczkujący
 
 
Posts: 54
Age: 37
Joined: 3 Jan 2007, 15:56
Location: birmingham
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by Olusia85 » 31 Oct 2008, 20:13 Re: dobra fryzjerka?

Dziewczyny wyslijcie mi na priva numer tel jakies dobrej fryzjeki z gory dziekuje







Image

Olusia85
Raczkujący
 
 
Posts: 92
Joined: 14 Nov 2007, 13:22
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by maddy » 10 Nov 2008, 18:33 Re: dobra fryzjerka?

Kasiuniaaa86 wrote:Nie wiem o jakiej Marcie Ty mowisz,ja tez bylam u Marty ale w West Bromwich i tez serdecznie nie polecam

ja również nie polecam Marty z west bromich.... obcieła mnie strasznie, w ogole nie tak jak chcialam, zero cieniowania, do tego moja fryzura byla bardzo krotka, mialam miec przed ramiona ,a mialam troszke za uszy... znajomi pytali sie czy sama sie obciełam, wygladalam zle i to bardzo... do tej pory czekam az wlosy odrosną ... osobiscie polecam nowa fryzjerke Magde z west bromich ... bardzo sympatyczna...i zna sie na rzeczy pozdrawiam

maddy
Przyczajony
 
 
Posts: 3
Joined: 9 Nov 2008, 22:01
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by vanilia » 19 Nov 2008, 11:44 Re: fryzjerka Ania

Yardley wrote:
alkad wrote:jest też fryzjerka Ania na Acocks Green, obok polskiego sklepu, młoda, bardzo miła dziewczyna, powodzenia


Kiedyś obcinałem się u niej i dla panów muszę odradzić jej usługi. Dla pewności bylem kilka razy ale za każdym musiałem sam się poprawiać. Jeżeli chodzi o damskie fryzury to robi to świetnie.


Witam! A ja tej Ani nie polecam. Ścina jak jej sie podoba i jak jej wygodnie a nie tak jak chcesz. Ja byłam raz, poźniej pojechałam do PL i jak zobaczyła mnie moja fryzjerka to za głowe się złapała. Pozdrawiam.
"Wielkie rzeczy nie powstają w wyniku impulsu, a w wyniku poskładania małych rzeczy w jedną całość."- Vincent Van Gogh
User avatar
vanilia
Zadomowiony
 
 
Posts: 684
Joined: 24 May 2007, 12:04
Location: Sheldon
Reputation point: 47
Pokojowy
Top
0

FemalePostNapisane by cwircwirek » 11 Dec 2008, 15:34 Re: dobra fryzjerka?

ja chodze do fryzjerki na hall green i jestem bardzo zadowolona :-) zawsze robi to co sie chce, ceny tez sa przystepne, a do tego jest stylistke wiec jesli ktos ma problem z doborem fryzury to chetnie doradzi:)

cwircwirek
Rozeznany
 
 
Posts: 114
Joined: 11 Dec 2008, 15:18
Reputation point: 1
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by tazii » 2 Feb 2009, 23:04 Re: dobra fryzjerka?

CZESC ;) JA OSOBISCIE POLECAM FRYZJERKE AGNIESZKE PRACUJE ONA U BEATY W SALONIE NA WEST BROMWICH CHODZE DO NIEJ I ****** JESTEM ZAWSZE ZADOWOLONA :!:

tazii
Początkujący
 
 
Posts: 13
Joined: 17 Feb 2007, 20:09
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by sharemka » 3 Feb 2009, 00:29 Re: dobra fryzjerka?

cwircwirek wrote:ja chodze do fryzjerki na hall green i jestem bardzo zadowolona :-) zawsze robi to co sie chce, ceny tez sa przystepne, a do tego jest stylistke wiec jesli ktos ma problem z doborem fryzury to chetnie doradzi:)


o jakiej fryzjerce z hall green mówisz?
Bo ja akurat tu mieszkam i ta okolica pasowalaby mi najbardziej i jak do tej pory chodzilam do angielskiej fryzjerki a ostatnio do w/w Pani Marty M.(znajomym sie podobalo...mnie nie do konca, ale 30£ za sciecie i farbowanie to ok cena)
ale jesli masz inna to prosze o jakis namiar:)?

Dziekuje!
"Bo meska rzecz, byc daleko a kobieca wiernie czekac..."
User avatar
sharemka
Rozeznany
 
 
Posts: 241
Joined: 6 Jan 2009, 13:27
Location: Hall Green/Bham
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

Next

  • Similar topics
    Replies
    Last post
Return to ŚWIAT KOBIET

Who is online

Users browsing this forum: No registered users