LUDZIE ! wy juz chyba uczuc nie macie!

Miłość, przyjaźń, nienawiść. Tutaj możesz wyrazić swoje emocje, napisać co czujesz....

MalePostNapisane by MichalITG » 2 Feb 2007, 22:01 LUDZIE ! wy juz chyba uczuc nie macie!

czemu tu nie ma nowych tematoW?

Zuzia poznala Pana K ale tak naprawde kocha pania L...
i co Wy Zuzi radzicie


prosze o troche intrygi!!!!

MichalITG
Początkujący
 
 
Posts: 36
Age: 41
Joined: 22 Jan 2007, 20:04
Location: Walsall
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by Lee » 3 Feb 2007, 00:10 Re: LUDZIE ! wy juz chyba uczuc nie macie!

niech zuzia idzie do klasztoru ;)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"Szansa spotkania interesujących ludzi mniej zależy od tego, gdzie się bywa, a bardziej od tego, kim się jest"
Najnowsza moja muzyczna produkcja !!!
http://leebham.wrzuta.pl/film/a9iLJU4XS ... video_edit
User avatar
Lee
Stały Bywalec
 
 
Posts: 510
Age: 40
Joined: 2 May 2006, 21:44
Location: Birmingham
Reputation point: 3
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by emcia04 » 3 Feb 2007, 09:52 Re: LUDZIE ! wy juz chyba uczuc nie macie!

no wspolczujemy zuzi......:) a moze dodasz co jeszcze do tej historii????
Zycie jest za krotkie zeby sie za siebie ogladac

emcia04
Rozeznany
 
 
Posts: 207
Age: 37
Joined: 17 Jan 2007, 10:56
Location: Chelmsley Wood
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by MichalITG » 3 Feb 2007, 10:42 Re: LUDZIE ! wy juz chyba uczuc nie macie!

cd....

Zuzia byla strasznie niesmiala i siedziala na forum cale piatkowe i sobotnie noce....
poscik tutaj, poscik tutaj (zaznaczam ze wszystkie postacie tej historii sa calkowicie fikcyjne ). Dla odmiany, srednio co dwa miesiace, Zuzia wychodzila na zakupy. W hypermarketach i centrach handlowych zawsze mozna bylo poznac ciekawych ludzi... W piekarni " u pana Gregsa" Zuzia poznala sympatycznego Pana Marcelego, w slepie, gdzie nabywala ryz i papadomy "Currys", a obsluga byla mila, poznala Zenka.
Na codzien Zuzia zajmowala sie praca chalupnicza, budowala domy z drewna.

cdn...

MichalITG
Początkujący
 
 
Posts: 36
Age: 41
Joined: 22 Jan 2007, 20:04
Location: Walsall
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by te-ha » 4 Feb 2007, 11:20 Re: LUDZIE ! wy juz chyba uczuc nie macie!

dostała nawet medal za swoje osiągnięcia
w tej jakże chwalebnej dziedzinie

jako że pochodziła ze wsi
otrzymała medal od Endrju L.
dla zasłużonych w rolnictwie

podczas tego niezapomnianego wydarzenia
w jej rodzinnej wiosce

poznała na zabawie w remizie
Zbyszka, który brutalnie
obszedł się z jej miłością
i wyjechał do Anglii...

te-ha
Zaangażowany
 
 
Posts: 1305
Age: 33
Joined: 30 Aug 2006, 19:09
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by MichalITG » 4 Feb 2007, 13:29 Re: LUDZIE ! wy juz chyba uczuc nie macie!

Zuzia, nieprzytomnie zakochana, pieniadze na bilet odkladala,
Chalupy budowala i juz nigdzie nie szalala

MichalITG
Początkujący
 
 
Posts: 36
Age: 41
Joined: 22 Jan 2007, 20:04
Location: Walsall
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by te-ha » 4 Feb 2007, 14:14 Re: LUDZIE ! wy juz chyba uczuc nie macie!

lecz zdarzyła jej się wakacyjna przygoda

bo była wtedy ładna pogoda

lecz myślami była nadal
ze Zbyszkiem, co żadnych obietnic nie składał

wsiadła więc do autobusu
30kg szynki wzięła
i w birmingham ja sprzedała

niestety, zbyszka nie odnazła

lecz za to w fabryce na taśmie
poznała Pana K


i tu rozpoczyna się dramat
naszej ukochanej bohaterki...

te-ha
Zaangażowany
 
 
Posts: 1305
Age: 33
Joined: 30 Aug 2006, 19:09
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by MichalITG » 4 Feb 2007, 16:22 Re: LUDZIE ! wy juz chyba uczuc nie macie!

- "ciesc, jak sie mas :lol: " zagadywal K,
- "piekna, diwcina jastes" :roza:

Zuza nasza :oops: na to wzieta, Zbyszka chama nie pamieta,

MichalITG
Początkujący
 
 
Posts: 36
Age: 41
Joined: 22 Jan 2007, 20:04
Location: Walsall
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by tomi09pl » 4 Feb 2007, 21:30 Re: LUDZIE ! wy juz chyba uczuc nie macie!

"...zuzia lalka nie duza, a na dodatek cala ze szmatek...";]

a ja znam zuzie;p
User avatar
tomi09pl
Rozeznany
 
 
Posts: 147
Age: 33
Joined: 11 Oct 2006, 14:53
Location: Birmingham
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by te-ha » 5 Feb 2007, 12:09 Re: LUDZIE ! wy juz chyba uczuc nie macie!

pan K karierę na taśmie robił
imponował jej

więc ubrała swoje najlepsze gumioki
i poszła do roboty

niestety, tak zobaczyła
jak słodkie oczy robił pan K
do pani L

zrozpaczona Zuzia
zmieniła taśmę
na inną

i postanowiła nie zakochiwać się już nigdy

te-ha
Zaangażowany
 
 
Posts: 1305
Age: 33
Joined: 30 Aug 2006, 19:09
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by cincin » 7 Feb 2007, 23:27 Re: LUDZIE ! wy juz chyba uczuc nie macie!

...zrozpaczona Zuzia stala,ze wzrokiem wbitym

w przesuwajaca sie przed nia tasme

mysli w niej zbieraly,burzyly sie plany...

"Jak On mogl mi to zrobic??"...

"z drugiej jednak strony

nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo.."

pomyslala Zuzia,bo w tem ku jej zaskoczeniu,

pojawil sie ktos o kim nawet nie snila...



ale zaraz...

to nie jest facet

to KOBIETA

Zuzia zamarla...

pobladla

i sie zaczerwienila...

na mysl sama co mogla by robic z nia w...

cincin
Raczkujący
 
 
Posts: 71
Age: 39
Joined: 4 Feb 2007, 12:13
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by MichalITG » 8 Feb 2007, 07:51 Re: LUDZIE ! wy juz chyba uczuc nie macie!

:twisted: intryga!

MichalITG
Początkujący
 
 
Posts: 36
Age: 41
Joined: 22 Jan 2007, 20:04
Location: Walsall
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by te-ha » 8 Feb 2007, 22:19 Re: LUDZIE ! wy juz chyba uczuc nie macie!

chwilowy zastój w intrydze...

te-ha
Zaangażowany
 
 
Posts: 1305
Age: 33
Joined: 30 Aug 2006, 19:09
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by tomi09pl » 9 Feb 2007, 08:45 Re: LUDZIE ! wy juz chyba uczuc nie macie!

pan XYZ byl cichy, niesmialy i ogolnie malo interesujacy ale... strasznie pokochal zuzie plomiennym uczuciem od pierwszego wejzenia. byla to milosc ognista znajaca tylko bol i szukajaca odwzajemnienia.

pewnego dnia pan XYZ zobaczyl jak zuzia wdzieczy sie do pana CGH i zal straszny to w nim rozpalilo. nie mogl juz wiecej tego znosic. wiedzial gdzie zuzia mieszka gdyz z okna swojego pokoju widzial ja wielokrotnie chodzaca po swoim ogrodku. w tym wlasnie ogrodku to sie stalo.

skad zuzia mogla wiedziec, ze pan XYZ ja kocha? skad mogla wiedziec, ze jest tak bardzo zazdrosny? przeciez nawet nigdy go nie zauwazyla... bynajmniej tego dnia zuzia jak zawsze odpoczywala po pracy chodzac po ogrodku. dogladala warzywek, ktore zasadzila wczesna wiosna. wnet zauwazyla jakis cien za plecami. stal tam XYZ ze lzami w oczach i wielkim pistoletem w dloni.

"-nie moglem zniesc mysli ze nie jestes ze mna, ze mnie nie kochasz, ze jestes z innym(inna?)"- zuzia sluchala z przerazeniem i obserwowala lufe pistoletu wycelowana w jej glowe. XYZ celowac juz nie musial, bo robil od 10minut - nacisnal spust i... odstrzelil jej leb, ktory wyladowal w akacjach, miedzy rabarbarem a pomidorem, miedzy kapusta a duzym porem.

"-nikt nie uwierzy mi, ze tak bardzo mocno ciebie kochalem. nikt nie uwierzy mi, ze z milosci do ciebie zabic musialem."

Tekst pisany ku przestrodze. Inspiracja zaczerpnieta z utowru Los Trabanos - Inna Piosenka O Milosci (aka-> Rabarbar).

Jezeli nie chcecie by zuzia juz zginela to zignorujcie ten tekst. :roza:
User avatar
tomi09pl
Rozeznany
 
 
Posts: 147
Age: 33
Joined: 11 Oct 2006, 14:53
Location: Birmingham
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by cincin » 9 Feb 2007, 10:41 Re: LUDZIE ! wy juz chyba uczuc nie macie!

i nagle zuzia obudzila sie zlana potem..

uufff...

przerazona dochodzila do tego,ze to byl tylko sen..

jednak wywarl on na niej takie wrazenie

ze skulona siedziala przez czas jakis w swym luzku,

dochodzac co jest snem a co nim nie jest...

po kilkunastu minutach doszla do siebie,

lecz jednak nie mogla wyrzucic z siebie poczucia strachu przed...

no wlasnie przed czym?

przed smiercia?

czy przed panem sasiadem,ktory jednak istnial w rzeczywistosci,

tej rzeczywistosci ktora nia na prawde jest...

a ktora "rzeczywistosc" nia jest??


Zuzia byla jeszcze zdezorientowana tym calym zajsciem,

ktore na szczescie bylo tylko snem.

Kalkulujac mysli swoje,doszla do wniosku ze smierc i sasiad to to samo,

a zajscie to bylo jednak tylko snem,wiec czemu miala by sie martwic?

Lecz jednak cos ja niepokojilo,gdyz sasiad nie byl fikcyjny,do tego pracowal tasme obok,a

sama zmiana tasmy nie wystarczy tym razem...

myslala Zuzia wkladajac swoje rozowe gumioki w kwiatki i szykujac sie do pracy...

cincin
Raczkujący
 
 
Posts: 71
Age: 39
Joined: 4 Feb 2007, 12:13
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

Next

  • Similar topics
    Replies
    Last post
Return to STREFA UCZUĆ

Who is online

Users browsing this forum: No registered users